Angelica de Beer
Administratief / Financieel / Klantcontact medewerker
Over Angelica
Graag wil ik mezelf voorstellen als een ervaren professional met een brede achtergrond in administratieve functies en klantgericht werk. In mijn 25 levensjaren heb ik waardevolle expertise opgebouwd in diverse rollen, waaronder administratief medewerker, assistent bewindvoering, pensioenadviseur, en medewerker klantcontact via e-mail, chat en telefoon. Daarnaast heb ik ervaring in data-entry werkzaamheden.
Ik ben op zoek naar uitdagende opdrachten waarin ik mijn vaardigheden optimaal kan inzetten. Ik sta bekend om mijn snelheid, nauwkeurigheid en leergierigheid, en ben altijd bereid om nieuwe kennis op te doen.
Mijn expertise omvat onder andere:
• Betalen van facturen voor klanten (bijv. via Smart FMS)
• Het treffen van betalingsregelingen met schuldeisers
• Opstellen van facturen
• Maken van begrotingen
• Behandelen van financiële vraagstukken, zoals aanvragen van uitkeringen (UWV/gemeenten)
• Verwerken van poststukken in klantdossiers (OpenDis)
• ...