Asoka Manenschijn
Freelance professional in klantcontact
Over Asoka
Mijn naam is Asoka Manenschijn en ik ben al sinds 2003 werkzaam in de klantcontact branche. Tijdens mijn jaren in deze branche heb ik vele verschillende functies mogen bekleden, van klantenservice medewerker tot operationeel management.
Dit heb ik mogen doen voor facilitaire callcenters, grote retailers en overheidsinstellingen. Met de ruime ervaring die ik heb opgedaan kan ik elk klantenservice vraagstuk aan. Ik heb vooral veel ervaring met multichannel klantenservice waarbij stromen binnenkomen via verschillende kanalen zoals telefoon, email, chat, social media en meer. Daarnaast heb ik veel ervaring met het opbouwen van rapportages en analyses van binnenkomende vraagstukken ter verbetering van de dienstverlening, klantenservice bestaat immers niet alleen uit reactief bezig zij met het beantwoorden van vragen, maar ook uit het proactief verbeteren van processen naar aanleiding van binnenkomende meldingen van klanten.
Zelfs wanneer mijn inhoudelijke kennis op een onderwerp niet toereikend is kan ik...
Dit heb ik mogen doen voor facilitaire callcenters, grote retailers en overheidsinstellingen. Met de ruime ervaring die ik heb opgedaan kan ik elk klantenservice vraagstuk aan. Ik heb vooral veel ervaring met multichannel klantenservice waarbij stromen binnenkomen via verschillende kanalen zoals telefoon, email, chat, social media en meer. Daarnaast heb ik veel ervaring met het opbouwen van rapportages en analyses van binnenkomende vraagstukken ter verbetering van de dienstverlening, klantenservice bestaat immers niet alleen uit reactief bezig zij met het beantwoorden van vragen, maar ook uit het proactief verbeteren van processen naar aanleiding van binnenkomende meldingen van klanten.
Zelfs wanneer mijn inhoudelijke kennis op een onderwerp niet toereikend is kan ik...