• Ben jij op zoek naar een brand manager met bijkomende focus op people & culture? Een allround marketing coördinator of creative producer? Of een creatieve HR medewerker? •
Ik help je graag met vraagstukken duidelijk definiëren en vervolgens oplossen met creativiteit, strategie & empathie.
Of het nu gaat om een marketing uitdaging waar je klanten mee wilt bereiken of een HR vraagstuk om medewerkers te activeren, ik ondersteun je in oplossingen van strategie tot operatie.
–––
SERVICES
Voor het versterken, professionaliseren en tot leven brengen van het merk. Van strategiesessies begeleiden tot een visuele identiteit ontwikkelen, en van young professionals coachen tot teamworkshops faciliteren.
— MERK STRATEGIE | Ontdek & Activeer
Een heldere merkstrategie en positionering voor een duidelijke koers en doeltreffende propositie.
• Start with Why
• Missie, visie & kernwaarden
• (Pur)positioning & merkkompas
• Merkmanifesto
Resultaat: Brandbook
— MERK IDENTITEIT | Versterk & professionaliseer
Communicatie en design die de herkenbaarheid van je merk verhoogt zodat je top-of-mind maakt bij je doelgroep.
• Huisstijl
• Merk archetype & persoonlijkheid
• Visuele identiteit
• Tone-of-voice
• Communicatie richtlijnen
Resultaat: huisstijlhandboek
— CULTUUR | Betrek & verbind
Energizing workshops en teamsessies die mensen het gevoel geven dat ze onderdeel zijn van de strategie en bewust maken waar ze het voor doen.
Creër een cultuur die medewerkers inspireert en motiveert. Met unieke normen, waarden en rituelen breng je het merk echt tot leven.
• Teamworkshops
• 1-op-1 Coaching
• Culture Design Canvas
• Talentontwikkeling (TMA)
• MTO
Resultaat: cultuur handboek
———
• Als zoon van een opticiën en schrijfster help ik een visie vertalen naar woorden en beeld •
Dankzij m’n studie communicatie professional en verschillende ervaringen in creatief en strategisch marketing rollen, en als HR talent management consultant, heb ik sterke communicatieve en design vaardigheden opgedaan.
Deze zet ik vooral in voor verbindende oplossingen op vraagstukken en uitdagingen in eerder genoemde werkgebieden.
• Branding – het snijvlak tussen marketing & HR •
Na 5 jaar als marketing creative, coördinator & concept ontwikkelaar bij een wereldwijde evenementen organisatie, en een uitstap als consultant Talent Management in het HR veld, ben op het snijvlak bij branding uitgekomen.
Verdiepende vraagstukken, de waarom achter het verhaal of probleem, en helder uitwerken naar concrete plannen, content of andere communicatie middelen.
• “Mensen & merken op betekenisvolle manier samenbrengen.” •
Waarom geef ik om branding? Na een eerste hand ervaring bij een bedrijf wat hard groeide maar het gevoel verloor met waar ze het voor doen, en er een negatieve cultuur ontstond, ben ik ook mijn eigen motivatie goed kwijtgeraakt.
Dit bracht mij via het concept ‘Start with Why’, veel focus op persoonlijke ontwikkeling, en mijn mensgerichte kwaliteiten op het pad van purpose-gedreven branding.
• Jack of all trades •
Voor zowel klanten als in samenwerkingen met (creatieve) bureaus heb ik een verscheidenheid aan petten op. Van brand manager tot creatief producer, van allround marketeer tot creatieve HR medewerker, en van branding strateeg tot workshop facilitator, ik heb ondertussen een aantal op gehad en benieuwd met welke pet ik jou verder kan helpen.
• Ik ben er voor organisaties en merken die het anders willen doen •
Ik klik goed met bedrijven gedreven door een bepaalde missie en aandacht voor hun mensen. Zo help ik zowel grotere namen als Decathlon en TNO als de lokale MVO lunchroom met verschillende interne en externe branding vraagstukken.
Denk aan het coördineren en ontwikkelen van brand books, huisstijlen en cultuurcanvassen, tot het adviseren en borgen van een merkfundament en faciliteren van ‘Start with Why’ (team)workshops.
• Tot snel! •
Ik ben benieuwd met welke marketing, branding of creatieve HR vraagstukken je speelt, en denk graag mee voor oplossingen.
Hopelijk spreken we elkaar snel via een belletje of met een koffie!
———
MIJN PROFIEL
– Rotterdam
– Marketing, branding & HR
– Intrinsieke motivatie, creativiteit & design
– Mensen en merken op betekenisvolle manieren samenbrengen
Ik ben ervan overtuigd dat geïnspireerde en intrinsiek gemotiveerde mensen met meer energie uit bed stappen, eerder de extra mile gaan, en het beste in zichzelf en hun omgeving naar boven halen. Deel jij deze visie? Let’s meet!
CV, portfolio & meer
• Instagram (@yours.truly.branding)
• Website (www.yours-truly.nl)
• Portfolio (stuur mij een bericht)
———
KLANTEN & MEER
– Decathlon— sport toegankelijk maken voor iedereen
– TNO — brengt mensen en kennis samen voor innovatieve oplossingen die bijdragen aan een veiliger, gezonder en duurzamere samenleving
– Unfound Agency— marketing en campagnes voor de merken van morgen
– Astrolads— media bureau die de brug vormt tussen creatieve jongeren en organisaties in de publieke sector, en hen helpt ontwikkelen en inzetten voor wat zij belangrijk vinden
– Fröbel— lunchroom die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een opstap biedt naar een betaalde baan
– Ga Voor Impact— Kerstpakketten vol duurzame & sociale producten van bijzondere ondernemingen uit eigen regio
Tandartspraktijk Westerhof— De drempelverlagende tandarts ervaring voor angstige patiënten in Zuid-Holland
• Werkgevers, opdrachtgevers & meer •
– Unfound Agency (Personally, Bumbu, Q-dance, Defqon, HIT IT, AMF, NOMOBO, Panama Open Air, Secret Project Festival, Tomorrowland, FYNCH)
– Sinnergy
– The Salon Laren
– Peoples
– NXTLI
– ALDA Events (The Flying Dutch, AMF, A State of Trance, Armin van Buuren, Hardwell, Electronic Family, A Day at the Park)
• Cijfers •
– 10+ Merk strategieën & brandbooks
– 15+ Merk identiteiten & huisstijlen
– 5+ Merk cultuur projecten
– 50+ Workshops
– 250+ Deelnemers
– 5+ Jaarrond workshop programma's
– 25+ ’Find your Why’ 1-op-1 coachingstrajecten