Guido
Over Guido
Je wilt actie!
Communicatiemiddelen veranderen en verbreden in hoog tempo. Websites, banners, direct mails, Facebook, Twitter, advertenties, nieuwsbrieven, en en en...Op dit moment klopt bijvoorbeeld Google+ op de deur, of is misschien alweer passé (lees: mislukt).
Wat wíl je dat het brengt? Uiteindelijk moet je klant, los van het communicatiemiddel, in actie komen. Iéts doen. Bijvoorbeeld jouw product kopen, jouw bedrijf (nog beter) leren kennen, of jouw informatie tot zich nemen. En daar ligt mijn kracht en uitdaging als tekstschrijver. De juiste tekst, voor het gekozen communicatiemiddel met een helder doel.
Ik schrijf wervende teksten voor online en offline media.
Communicatiemiddelen veranderen en verbreden in hoog tempo. Websites, banners, direct mails, Facebook, Twitter, advertenties, nieuwsbrieven, en en en...Op dit moment klopt bijvoorbeeld Google+ op de deur, of is misschien alweer passé (lees: mislukt).
Wat wíl je dat het brengt? Uiteindelijk moet je klant, los van het communicatiemiddel, in actie komen. Iéts doen. Bijvoorbeeld jouw product kopen, jouw bedrijf (nog beter) leren kennen, of jouw informatie tot zich nemen. En daar ligt mijn kracht en uitdaging als tekstschrijver. De juiste tekst, voor het gekozen communicatiemiddel met een helder doel.
Ik schrijf wervende teksten voor online en offline media.