
Jacques
Over Jacques
we werken voor marketeers voor wie het optimaliseren van de investeringen in (klassieke en digitale) media en middelen centraal staat.
De media- en middeleninzet is tenslotte 'slechts een middel' om hun doelgroep te bereiken, te confronteren, te interesseren. Maar het mediaplan vormt geen doel op zich - net zo min als grp's, views en contacten dat zijn.
We zijn ook wel eens als een parttime media manager en mediastrateeg beschreven. Bij voorkeur noemen we onszelf streative planner: een planner die op creatief-strategische wijze van buiten naar binnen in de organisatie kijkt.
Media-, reclamebureaus en media-exploitanten maken ook gebruik van onze diensten. We bieden immers een neutrale expertise, ontwikkeld vanuit kennis en ervaring over "media", in zowel off- als online.
De media- en middeleninzet is tenslotte 'slechts een middel' om hun doelgroep te bereiken, te confronteren, te interesseren. Maar het mediaplan vormt geen doel op zich - net zo min als grp's, views en contacten dat zijn.
We zijn ook wel eens als een parttime media manager en mediastrateeg beschreven. Bij voorkeur noemen we onszelf streative planner: een planner die op creatief-strategische wijze van buiten naar binnen in de organisatie kijkt.
Media-, reclamebureaus en media-exploitanten maken ook gebruik van onze diensten. We bieden immers een neutrale expertise, ontwikkeld vanuit kennis en ervaring over "media", in zowel off- als online.

Vraag Jacques direct om offerte
