Lya
concept, art direction, vormgeving & tekst
Over Lya
Communicatie en reclame. Dat is wat ik doe. En daarbij durf ik niet alleen vernieuwend te zijn, maar ook actiematig en commercieel.
Ik mocht werk maken voor klinkende retailformules als Bosch, Oil & Vinegar, Vroom & Dreesman, Maison de Bonneterie, Neff, De Woonindustrie, VCCN, BNS Crisp, Intratuin en EuropaTuin. Doelgroepgericht denken en "storytelling" is een tweede natuur in mijn denkwijze.
Communicatie is de afgelopen jaren veranderd. Voor communicatie die blijft hangen is een relatie tussen boodschapper en ontvanger nodig. Van informatie naar emotie. Je verplaatsen in de beleving van de afnemers. En dat betekent goed luisteren, signalen opvangen en die vertalen.
Ik ben betrokken en bevlogen. En werk graag samen met mensen die ergens voor gaan. En die met beide benen op de grond staan. Net als ik.
Ik denk middelenvrij waar mogelijk. En budget gebonden waar nodig.
...
Ik mocht werk maken voor klinkende retailformules als Bosch, Oil & Vinegar, Vroom & Dreesman, Maison de Bonneterie, Neff, De Woonindustrie, VCCN, BNS Crisp, Intratuin en EuropaTuin. Doelgroepgericht denken en "storytelling" is een tweede natuur in mijn denkwijze.
Communicatie is de afgelopen jaren veranderd. Voor communicatie die blijft hangen is een relatie tussen boodschapper en ontvanger nodig. Van informatie naar emotie. Je verplaatsen in de beleving van de afnemers. En dat betekent goed luisteren, signalen opvangen en die vertalen.
Ik ben betrokken en bevlogen. En werk graag samen met mensen die ergens voor gaan. En die met beide benen op de grond staan. Net als ik.
Ik denk middelenvrij waar mogelijk. En budget gebonden waar nodig.
...
Portfolio