Natascha
Freelance marketing- en communicatieadviseur
Over Natascha
Ik help recreatie- en horecaondernemers bij het krijgen van terugkerende en loyale klanten.
AL BINNEN 56 DAGEN RESULTAAT:
- STIJGING VAN DE LOYALITEIT
- DALING VAN DE GEHELE MARKETINGKOSTEN
- MINDER LAST VAN CONCURRENTIEDRUK
Het merendeel van de bezoekers aan horeca- en recreatiegelegenheden is niet loyaal en de concurrentie is heftig. Dat wil zeggen dat bezoekers niet persé terugkeren naar jouw hotel, restaurant, zwembad, speelparadijs of pretpark. Ze hebben dit keer genoten, maar gaan een volgende keer gerust naar de concurrent en keren niet bij jou terug.
Eeuwig zonde! De kosten voor het werven van een nieuwe klant liggen namelijk vijf keer hoger dan de kosten die je kwijt bent om die eerdere klant terug te laten keren én opnieuw een aankoop te laten doen. Succesvol terugkerende klanten krijgen is geen toevalstreffer, maar het hebben van inzicht in jouw doelgroep,...