Mijn reis begon op Curaçao, waar ik van 2011 tot 2016 werkte als ondersteuner voor Nederlandse mkb-bedrijven. Het was een geweldige ervaring om vanuit zo'n prachtige locatie te werken en ondernemers te helpen groeien en succesvol te zijn. In 2016 besloot…
Ik ben Dagmar, 39 jaar. HBO Communicatiemanagement gestudeerd aan de Hogeschool Utrecht. Blij word ik van het ordenen en onderhouden van de financiële administratie. Mij kan je inschakelen voor alles wat hiermee te maken heeft. Denk aan factureren,…
Ik ben Tamara Schot, 36 jaar een master fiscaal recht behaald aan de Erasmus universiteit Rotterdam. Inmiddels ben ik qua werkervaring 10 jaar verder met als bijzondere specialisatie btw en het mkb segment. Ik sta graag voor u klant wat betreft financiële…
RF Consultancy is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in boekhouding, advies en belastingzaken. Onze geaccrediteerde diensten omvatten een breed scala aan werkzaamheden, waaronder: Volledige boekhoudkundige diensten, inclusief balans- en resultatenrekening,…
Beste lezer, Ik ben nieuw op dit platforum maar heb inmiddels 10 jaar ervaring als virtueel assistent en mijn ervaring ligt vooral op administratief gebied. Denk hierbij aan werkzaamheden als managementassistent en secretariële ondersteuning. Ook heb…
Aangenaam! Ik ben Jenny Vermeulen, 38 jaar en sinds 2 jaar woonachtig in Berlicum samen met mijn man, 2 dochters en een hond. Ik werk graag achter de schermen en zorg ervoor dat alles gestructureerd verloopt. Je kunt me zien als een Personal Assistent…
Als ondernemer besteed u het liefst al uw tijd in daar waar u passie ligt; uw eigen bedrijf. U wilt zich niet druk hoeven te maken over de administratie of om onverwachte kosten. Daarvoor ben ik. Als freelancer help ik u graag bij (het opzetten van)…
Tijdens de beurs is de stand uw werkplek. De ontwerpmogelijkheden zijn eindeloos. Hoe u uw stand ontwerpt, hangt af van de doelen die u voor de beurs heeft. Onze taak is om de juiste beursstand voor u te ontwerpen op basis van uw behoeften, deze met…
Ik ben een financieel administratief professional met meer dan 20 jaar ervaring in het beheren en optimaliseren van administratieve processen voor bedrijven, verenigingen en stichtingen. Sinds 2012 eigenaresse van een administratiekantoor met 1 medewerker.…
Ik ben Sandra, harde werker, doorzetter, optimist en een beetje stoer. Ik heb een divers verleden waaronder meer dan 7 jaar ervaring als interim Credit Professional. Met Sandra goes Virtual heb ik meerdere expertises gebundeld en kan ik een breed scala…