Je bent hier aan het goede adres voor een snel, kwalitatief en professioneel business, marketing of strategisch plan (dat je 1 op 1 kunt presenteren aan stakeholders).
Mijn naam is Rutger van de Pol. Ik heb jarenlang in de reclame heb gewerkt op het allerhoogste niveau - ik ben directeur geweest van een internationaal bureau met meer dan 100 man personeel. Door mijn ervaring met grote klanten (o.a. Danone, Nestle) en kleinere klanten ben ik niet alleen gewend aan het werken met deadlines: ik heb ook geleerd om heel snel en accuraat door te dringen tot de kern en goede ideeen op overtuigende wijze op papier te zetten en presentabel te maken. Ik heb in de loop der jaren veel ervaring opgedaan in het opzetten en het helpen opzetten van bedrijven en ben ondernemer in hart en nieren (heb zelf 5 ondernemingen opgezet, waarvan 3 succesvol verkocht).
Je krijgt vaak maar één keer de kans om een goed plan te pitchen. Ik ken de knepen van het vak, denk mee, werk keihard, sta 100% ten dienste van jouw ideeen, lever resultaat en ben gewend om onder hoge druk snel op het hoogste kwaliteitsniveau te leveren.
Neem contact op en ik laat je graag schitterende voorbeelden zien van hele tevreden klanten!
Rutger
Recente Freelance Projecten
2021
GAASTRA NETHERLANDS
Marketing plan 2021/2022
KONNEKT SMARTDRINKS NETHERLANDS
Strategic business plan.
2020
GAASTRA NETHERLANDS
Strategic business plan for relaunch for the 2021 Summer collection.
COMMMON NETHERLANDS
Strategic business plan.
BRIGHT RIVER NETHERLANDS
Strategic and Creative development of B2B launch campaign targeting existing clients and new prospects.
2019
GREENFIELDS INDONESIA / ASIA
Development creative strategy of the ambitious plan to become Indonesia's undisputed market leader and Asia's largest dairy company by 2023.
KORAAL TABAK CURAÇAO
Freelance strategic positioning plan and reccomendatincluding project name proposals, logo design, mission & vision statements, target audience identification, etc.
KOOYMAN CURAÇAO
Multichannel marketing plan (Complete 2020 multichannel marketing plan)
Barbados Megastore launch campaign and the 2020 launch year marketing plan.
NAN (NESTLE) ASIA
Lead strategist in the creation the pan Asian 'Science of Mother’-campaign.
2017-2018
VLOG BOX BERLIN (2017)
Vlog Box is a starter kid for young vloggers and wannabe youtubers. It basically contains all essential gear to get the vlog show on the road. Complete businessplan for the launch of Vlog Box, including packaging design ideas.
NESLTE INDONESIA / ASIA LACTOGROW (2018)
Creative Strategy development of a pan-Asian campaign for Lactogrow. Our Grow Happy brand platform was received so
well at the Nestlé headquarters in Switzerland that Grow Happy was rolled out globally!
NESTLE INDONESIA BATITA (2018)
Strategy, packaging re-design, portfolio innovation and (digital) advertising campaign development for Batita.
2016
DANONE RUSSIA MAYLUTKA
Strategy to become Russia’s market leader (from 2nd place) within 1 year through modernisation of the brand (including TV
commercials, billboards, online and print advertising, POS materials, package re-design, etc.).
DANONE RUSSIA BIO BALANCE
Strategic modernisation of the brand (including TV commercials, billboards, online and print advertising, POS materials,
package re-design, etc.).
DANONE RUSSIA TËMA
Strategic re-positioning of the brand including the execution of TV commercials, billboards, online and print advertising, POS materials, package re-design, etc.
CURAÇAO
MAMBO BEACH BOULEVARD - INTERIM MARKETING DIRECTOR
Interim Marketing Director Mambo Beach Boulevard (Jan - Oct 2019), Curaçao