Remy van der Geer
Logo- en huisstijl ontwerp
Over Remy
Een merk is net een levend organisme. Het stoeit en groeit, past zich aan naar de tijdsgeest, komt op voor waar het voor staat of komt in actie als het de kans krijgt zijn doelgroep een handje te helpen. Hoe het merk ook wordt gezien, het is belangrijk dat de kernwaardes van de identiteit goed naar voren komen in de visuele identiteit en dat het logo en de huisstijl goed wordt herkend en erkend door het publiek.
Na 15 jaar bouwen aan heel veel geweldige merken heb ik erg veel ervaring in dit vak. In het verleden heb ik gewerkt voor gerenommeerde merken als Museum Hilversum, Wageningen University & Research, NBC Universal, Securitas en TUI. Ook werkte ik aan de identiteit van diverse start-ups zoals EetZakelijk, Captain Planner, Design For Life en Keen Coffee.
De tools die ik gebruik om een merk echt tot leven...
Na 15 jaar bouwen aan heel veel geweldige merken heb ik erg veel ervaring in dit vak. In het verleden heb ik gewerkt voor gerenommeerde merken als Museum Hilversum, Wageningen University & Research, NBC Universal, Securitas en TUI. Ook werkte ik aan de identiteit van diverse start-ups zoals EetZakelijk, Captain Planner, Design For Life en Keen Coffee.
De tools die ik gebruik om een merk echt tot leven...
Utrecht
Expertisegebieden:
Portfolio