-
Alle opdrachten
-
>
Management & Organisatie
-
>
Secretaresse/PA
-
>
Amsterdam
Freelance opdrachten: Secretaresse/PA
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 12-08-2023
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 27-08-2023
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 04-05-2023
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 21-05-2023
Status: Gesloten
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 27-02-2020
Reacties: 2
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 28-02-2020
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek een freelance assistent. Iemand die af en toe dingen kan doen zoals dingen regelen, reizen boeken, dingen ophalen en brengen, reserveringen maken, boekhoudachtige klusjes doen. Het gaat om een paar uur per week. Het is een vereiste dat de persoon in Amsterdam woont.
Graag reactie met uurtarief en in welke buurt je woont.
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 19-04-2019
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 19-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019. In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen…
Budget: € 100 tot € 350
Geplaatst: 14-01-2019
Reacties: 10
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 16-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor mijn relatietherapie praktijk heb ik hulp nodig in de de administratieve handelingen: telefoontjes opnemen en terugbellen agenda beheer mails versturen en beantwoorden online zijn op Slack uren en facturen checken bijhouden aanmeldformulieren We zijn opbouwend wat betekent dat het werk nog onregelmatig is en een paar uur per week zal zijn. Het is belangrijk dat je elke…
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 14-10-2017
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 16-10-2017
Status: Gesloten
Beste freelancers, Orde in de chaos! ben jij goed in organiseren van de administratie? Dossiertjes aanmaken van projecten, facturen in mapjes stoppen, administreren, bijhouden et cetera. Ik kom er gewoon niet aan toe. En zoek dus iemand die mij een ochtendje in de week komt helpen om orde in de (lichtelijke) chaos aan te brengen. Ik denk aan een paar uurtjes per week bij mij in Amsterdam en daarna…
Budget: € 20 tot € 25 p.u.
Geplaatst: 08-05-2014
Reacties: 4
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 24-05-2014
Status: Gesloten
Wegens een vakantie en drukke periode in juni ben ik op zoek naar een assistent voor 2 of 3 dagdelen in de week, voor een periode van minimaal 3 weken. Het gaat hier om taken als: - het schrijven van e-mails, - het uitschrijven van rapportages die ik oplees, - het invoeren van data in spreadsheets, - routes plannen, - bijhouden van een agenda, - meer handelingen op mijn Mac computer. Het is belangrijk…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 11-06-2012
Reacties: 20
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 28-08-2012
Status: Gesloten
Parttime secretaresse gevraagd voor een heel leuk en nieuw project in Amsterdam. Het kan uitlopen op een vaste baan. Voor een nieuwe uitgave voor een uitgeverij en marketingbureau. Je moet interesse hebben in online (technisch inzicht niet nodig) en veel zin hebben om daarin te leren. Voor een klein en snelgroeiend kantoor. Werk op locatie is niet altijd nodig, kan ook flexibel. Het uurloon is 15…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 19-04-2012
Reacties: 18
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 11-07-2012
Status: Gesloten
Bij Centraal Station Amsterdam , metrostation Nieuwmarkt is een vrouwelijke tandarts op zoek naar een all-rounder , een office-manager, iemand die 5 dingen tegelijk kan met een glimlach. Het meest belangrijke is dat deze ondersteunende functie met VAR-verklaring als freelancer wordt uitgevoerd, winst-uit-onderneming-VAR, de verdiensten zijn zeer goed, de werktijden zijn bespreekbaar, de werkdagen…
Budget: € 7 tot € 11 p.u.
Geplaatst: 02-10-2011
Reacties: 11
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 13-02-2012
Status: Gesloten
Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2009 -2010-2011. Het is handig als u in Amsterdam bent.