Inrichting en beheer van Office 365
Opdracht ID: 53522
Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 04-08-2023
Reacties: 1
Locatie: Utrecht, Utrecht
Laatst gewijzigd: 07-08-2023
Status: Gesloten
Omschrijving:
Wij op zoek naar een zelfstandige professional (ZZP'er) die gespecialiseerd is in het inrichten en beheren van Microsoft Office 365. Wij willen graag dat onze werknemers efficiënter kunnen werken en beter kunnen samenwerken door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die Office 365 biedt.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
Analyseren van onze huidige werkprocessen en IT-infrastructuur en deze informatie gebruiken om een implementatieplan voor Office 365 op te stellen
Inrichten van Office 365 omgeving, inclusief mail, OneDrive, SharePoint, Teams, enz. met de nadruk op beveiliging en privacy
Training en ondersteuning bieden aan onze medewerkers bij het gebruik van Office 365
Regelmatig onderhoud en updates uitvoeren aan de Office 365 omgeving om optimale prestaties te garanderen
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle Office 365 gerelateerde vragen en problemen
Kwalificaties:
Bewezen ervaring met het inrichten en beheren van Office 365 in een bedrijfsomgeving
Goede kennis van Office 365 applicaties zoals Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams, OneDrive en SharePoint
Sterke communicatieve vaardigheden en de capaciteit om technische concepten uit te leggen aan niet-technische gebruikers
Ervaring met training en ondersteuning van eindgebruikers
Beschikbaarheid om buiten kantooruren te werken indien nodig voor onderhoud of dringende problemen
Als u geïnteresseerd bent in deze opdracht, stuur dan uw CV, een korte beschrijving van uw ervaring met Office 365 implementaties en uw tarief. Gelieve ook eventuele referenties van eerdere vergelijkbare projecten te vermelden.