Ad Specialist Gezocht voor Meta, Google of LinkedIn Ads
Opdracht ID: 56054
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 7 nov
Reacties: 4
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 12 nov
Status: Open
[ENGLISH DESCRIPTION BELOW]
Over ons en de uitdaging
Bij NDLCA.com werken we met coaches die niet zomaar in het hokje "coach" passen. Ze richten zich op dingen als transformatie, non-dualiteit en bewustzijn. Ik ben net begonnen met Meta-advertenties, maar merk dat mijn doelgroep veel te breed is (200 miljoen mensen zoals te zien is in de bijlage). Daarom zoek ik iemand die me kan helpen om de advertenties beter te richten en precies die mensen aan te spreken die bij ons passen.
Wat we aanbieden
We hebben veel verschillende content om mee te experimenteren – van quizzes (ndlca.com/free-tools) en e-books tot trials (ndlca.com/join-us), webinars en zelfs een digitale leeromgeving met 60+ lessen. Genoeg om lekker te testen en uit te pluizen wat werkt, en op welke kanalen.
Wie we zoeken
Iemand met ervaring in het opzetten en finetunen van advertenties op Meta, Google of LinkedIn, die het leuk vindt om specifieke doelgroepen te vinden en aan te spreken. Geen uitgebreide consults of analyses nodig – we weten al wie we willen bereiken, maar hebben iemand nodig die de advertenties echt goed inricht.
Klinkt dit als iets voor jou? Stuur een berichtje en dan kijken we wat mogelijk is!
--------
About Us and the Challenge
At NDLCA.com, we work with coaches who don’t quite fit the typical “coach” mold. They focus on things like transformation, non-duality, and consciousness. I recently started running Meta ads, but my audience is way too broad. So, I’m looking for someone who can help fine-tune these ads to reach the right people who really resonate with what we do.
What We Offer
We have tons of content to work with – quizzes, e-books, webinars, and an online learning platform with 60+ lessons. This gives us plenty of ways to test and explore different strategies across various channels.
Who We’re Looking For
Someone with experience in setting up and refining ads on Meta, Google, or LinkedIn. You enjoy targeting niche audiences and can help us reach exactly who we’re looking for. No need for in-depth consulting – we know who we want to reach; we just need someone to optimize the ads effectively.
Does this sound like you? Shoot me a message, and let’s chat about the possibilities!