Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar iemand die ons op korte termijn kan ondersteunen bij de financiële administratie.
Vanaf januari willen wij de boekhouding weghalen bij onze accountant en het intern gaan oppakken, dit omdat we graag meer grip willen krijgen op de cijfers en omdat het te complex wordt om door iemand extern gedaan te worden. Omdat hier veel extra werk bij komt kijken zijn wij op zoek naar hulp.
Het zal voornamelijk gaan om het inboeken van onze inkoopfacturen. De meeste inkoopfacturen zijn goederen facturen die gematcht moeten worden in ons ERP systeem met onze binnengekomen goederen.
Maar ook niet-goederen facturen moeten ingeboekt gaan worden.
Het zal gaan om de volgende taken:
- Uitzoeken vraagposten
- Controleren en boeken inkoopfacturen
- Boeken niet-inkoopfacturen
- Exporteren facturen
- Verzamelen en inscannen bonnen
- Vragen beantwoorden over facturen
- Aanmaningen versturen
Wij verwachten dat dit ongeveer 2 tot 3 dagen per week in beslag gaat nemen afhankelijk van je ervaring. Wij zoeken iemand die ons kan ondersteunen bij ons op locatie in Utrecht voor langere periode.
Ben jij de aangewezen persoon, dan zien wij je reactie voorzien van ervaring graag tegemoet.