Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Advies Inzake Thuiswerkoplossing (Eenmansbedrijf)

Opdracht ID: 26534

Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 01-11-2016
Reacties: 4
Locatie: Castricum, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 02-11-2016
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Graag zou ik me laten adviseren over het volgende: de klantcontacten en boekingsadministratie van onze organisatie zou ik ook graag door derden op afstand gaan laten doen.

De huidige situatie: ik ben de enige werknemer en werk op een stand alone computer. Ik gebruik: drie mail adressen op Windows Live Mail; daarop zit een aantal standaard antwoorden in de vorm van een handtekening. Boekingsaanvragen komen daarop binnen. Verder gebruik ik een agenda in Excel, om te kijken of er plek is en weer een andere, speciaal voor ons ontwikkeld/aangepast Excel om boekingen te verwerken tot facturen en huurovereenkomsten. Daarnaast houd ik verschillende beschikbaarheidsagenda’s bij op internet, van onszelf en van derden die voor ons kunnen boeken. In Word hebben we in Documenten tal van andere benodigde teksten opgeslagen, die telkens met wat aanpassingen dienen tot het onderhouden van de contacten met de klant.

Als gezegd: ik wil nu naar een situatie waarin ik niet meer de enige ben die (op deze manier) de boekingen doe en de klantcontacten onderhoud, maar waarin een of meer derden dit ook vanuit huis kunnen doen. Ook de telefonische contacten zouden door een derde vanuit huis afgewikkeld moeten kunnen gaan worden

Ik schat dat het gemiddeld gaat om twee telefoontjes en twee boekingen/klantvragen per dag. Soms wat meer, soms wat minder.

Ik zie voor me dat er een opstartfase is waarin ik hier ter plekke, de thuismedewerker – thuis – de kneepjes van het vak leer: wat vind je waar, hoe te handelen bij aanvraag x, y of z, en dat we daarna al naar gelang de omstandigheden per dag of dagdeel of periode een situatie hebben waarin we ervoor kunnen kiezen wie het werk doet.

Overigens is dit boekingswerk maar een deel van de werkzaamheden die ik op die ene computer en met die mailboxen verricht. Ik doe er ook veel ander werk op dat niet door een thuiswerker gedaan zal gaan worden. Dat andere werk moet hierdoor niet worden belemmerd.

Hiermee heb ik hopelijk voldoende aangegeven om u in de gelegenheid te stellen hier iets verstandigs over te zeggen. Wat ik vooral ook zou willen horen: waarom bent u precies de juiste partner voor deze klus en wat zou de aanpak zijn die u voorstelt?
 

Freelance finance managers die hebben gereageerd (4)

Timo
Timo
01-11-2016
7 referenties
Gemiddelde score
10
Roméo
Roméo
01-11-2016
1 referenties
Gemiddelde score
10
Basic
Basic
02-11-2016
1 referenties
Gemiddelde score
9
John
John
02-11-2016
8 referenties
Gemiddelde score
9.8

Freelance finance opdrachten

Interim Administratief Medewerk(st)er

Geplaatst: 08:45
Interim Administratief Medewerk(st)er 32-40 uur Ben jij als administratief medewerker niet alleen nauwkeurig en accuraat, maar ook proactief en betrokken? Neem jij graag verantwoordelijkheid voor jouw taken en denk je actief mee over toekomstige uitdagingen en kansen voor het bedrijf en onze klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou, een initiatiefrijke en betrokken persoon die zich thuis voelt bij ons…

Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Sp

Geplaatst: 9 apr
Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Specialist met focus op gemeenten en subsidies Voor een startende organisatie die actief is op het snijvlak van leefstijl, gezondheid en maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een enthousiaste financieel en marketing specialist. Jij helpt ons de basis stevig neer te zetten – zowel in structuur als in zichtbaarheid. Wat…

Hulp bij overname bedrijf

Geplaatst: 1 apr
Wij zoeken hulp bij de aankoop van een bedrijf. Het gaat om een online marketingbureau en betreft dus een dienstverlener. De waardering is door hun op 200k gestoeld waarvan ze 51% willen verkopen via een aandelentransactie. Wij hebben net de jaarrekeningen e.d. ontvangen en hebben nu begeleiding nodig. 1) Indicatieve waardering 2) Non-binding offer + onderhandelingen 3) Letter of Intent 4) Boekenonderzoek/Due…

Instellen van offerte- en factuursjablonen Exact online

Geplaatst: 3 apr
Wij werken momenteel met Exact Online, maar het lukt ons niet om een offerte- en factuursjabloon aan te maken. Zouden iemand ons hierbij kunnen helpen? We ontvangen graag een prijsopgave voor deze dienstverlening. Alvast bedankt!

Offerte opstellen

Geplaatst: 2 apr
Ik ben op zoek naar een Bouwcoach/calculatie hulp bouw/Bouwkundig calculator/werkvoorbereider Ik heb hulp nodig bij het opstellen van een offerte voor een project in de bouwsector.  

Excel bestand voor work-flow

Geplaatst: 14 jan
Ik zoek een freelancer die voor mij een excel bestand kan maken. Hieronder zal ik uitleggen wat ik bedoel. Te bestellen artikelen: A1. € 2,75 A2. € 2,50 A3. € 2,75 A4. € 2,50 B1. € 2,75 B2. € 2,75 Hy. € 3,00 D1. € 3,00 B3. € 3,00 R1. € 2,50 Momenteel maak ik gebruik van een Excel bestand. Daarin staan op eerste blad alle artikelen in aparte kolommen.…

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23-05-2024
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht