App voor Interne Communicatie (Vergelijkbaar met T-Point)
Opdracht ID: 34041
Budget: € 500 tot € 5000
Geplaatst: 09-04-2018
Reacties: 9
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 10-04-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn een uitzendorganisatie die overweegt een app te laten ontwikkelen.
Het doel van de app is vooral communicatie naar de medewerker toe. Nu werkt het zo dat een coördinator dagelijks tientallen mensen belt om de tijd door te geven waarop medewerkers op de ophaallocatie moeten klaarstaan. Het zou handig zijn als medewerkers hun werktijden, roosters etc. via de app kunnen doorkrijgen (d.m.v. notificaties) i.p.v. dat een coördinator ze dagelijks moeten bellen. Zo staan zij ’s-ochtends op tijd klaar om opgehaald te worden voor het werk. De medewerker moet kunnen bevestigen dat hij beschikbaar is. Nog een idee is zaken als loonstroken en jaaropgaven inzien/ontvangen.
Eventueel zou het mogelijk moeten zijn om vanuit de app sms’jes te kunnen versturen (bijv. voor ‘ouderwetse’ medewerkers die geen smartphone hebben of geen internet gebruiken). Een laatste optie die we overwegen is een betaallink via de app te versturen. Hierbij kun je denken aan een medewerker die bijv. schade in de huisvesting heeft veroorzaakt en daar €50,- voor moet betalen. Op de een of andere manier moet de medewerker natuurlijk wel kunnen zien waarvoor hij of zij dient te betalen.
BELANGRIJK: Wij werken veelal met medewerkers van Poolse komaf. Daarom zou het handig zijn als de app zou kunnen switchen naar een Poolse danwel een Engelse vertaling.
We ontvangen hiervoor graag een kosten- en tijdsindicatie en natuurlijk eventueel ideeën om de app zo compleet en nuttig mogelijk te maken.