Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Websites & Applicaties >
  3. Overige Websites & Applicaties
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Backoffice IBM / Tandem Operator LET OP! SLUITINGSDATUM VOOR DEZE AANVRAAG IS 20-8

Opdracht ID: 1598

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 19-08-2010
Reacties: 0
Locatie: Zeist, Utrecht
Laatst gewijzigd: 20-08-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zoeken naar een Backoffice IBM / Tandem Operator .

Doel van de functie:
Het 7x24 uur bewaken, bedienen en fysiek beheren van meerdere informatiesystemen en/of bijbehorende documentatie en procedures opdat de beschikbaarheid voor de gebruiker wordt gewaarborgd.

Resultaatgebieden:
- Het uitvoeren c.q. implementeren van changes waardoor de IT-infrastructuur weer correct kan draaien.
- Het in verband brengen van planningen (batch) ( Tandem, z\OS, Unix, NT en Netwerk) met elkaar, zodat ketens goed bewaakt kunnen worden.
- Het stoppen en starten van systemen en subsystemen op verzoek van de systeemeigenaar.
- Het correct en zorgvuldige registreren en afsluiten van incidenten die zelfstandig op te lossen zijn in de service management tool Peregrine.
- Het constateren, analyseren, en afhandelen van verstoringen.
- Het signaleren van mogelijkheden om systemen, processen en procedures (regelmatig toetsen handboeken, instructies) te verbeteren.
- Het bewaken binnen het platform (Tandem, z\OS, UNIX, NT) en het netwerk van aanwezige hard- en softwaresystemen en draagt zorg voor een optimale beschikbaarheid.
- Incidenten worden, volgens de afgesproken servicetijden, afgehandeld en dispatched naar het juiste specialisme / oplosgroep.
- Het tijdig en adequaat signaleren aan teamleiders en richting het management m.b.t. systeemverstoringen en planningen.
- Het optreden als coach bij de opleiding van junior Control Room medewerker.
- Geeft goede en kwalitatieve invulling aan de ACR-rol.

Onderscheidende factoren:
- Zelfstandig en onafhankelijk medewerker Control Room
- Treedt op als coach bij een junior medewerker control room (zowel Back Office als Front Office)

Gevraagde kwaliteiten:
Minimale kwalificaties
- HBO- werk- & denkniveau
- Aantoonbare ICT-ervaring
- Kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Ervaring met procesgericht werken

Benodigde competenties:
- Klantfocus (niveau 1)
- Samenwerken (niveau 1)
- Probleemanalyse (niveau 2)
- Mondelinge communicatie (niveau 2)
- Initiatief (niveau 2)
- Resultaatgerichtheid (niveau 2)
- Stressbestendigheid (niveau 1)
- Omgang met details (niveau 2)
- Plannen en organiseren (niveau 1)

Minimale eisen:
- Afgeronde MBO/HBO opleiding (Voor HBO’ers is dit een prima startfunctie).
- In het bezit van certificaat ITIL Foundation.
- Peregrine (of soortgelijk incident/change registratie tool).
- Gedegen basis z\OS opleidingen waarbij de medewerker kennis opgedaan heeft van:
- z/OS opbouw, hardware configuraties, HMC, lpar systematiek, systeem initialisatie (ipl, por), Jes2 en de meest voorkomende z/OS commands.
- System Automation (AOC); bekend zijn met SA commands, focal point en SDF.
- Sysplex (Coupling Facility); kennis van parallel sysplex, structures en couple datasets.
- OPC/ESA (ITWS); het zelfstandig kunnen inplannen van jobs, applicaties en het kunnen herstarten van jobs vanuit de errorlist.
- JCL; het kunnen lezen en interpreteren van de belangrijkste jcl-statements en utilities, het kunnen oplossen van de veel voorkomende foutcodes en abends.
- TSO/E; kennis van ISPF primairy commands, edit line commands en het kunnen omgaan met SDSF.
- Minimaal in bezit van certificaat ‘NonStop Features & Fundamentals’
- De training ‘TACL Basic Features’

Bijzonderheden:
Tarief moet ALL-IN zijn, geen toeslagen avond, nacht, weekend, feestdagen

Freelance website opdrachten

Mollie update van V1 naar V2

Geplaatst: 17 mrt
Mollie update van V1 naar V2 er zouden iets veranderd moeten worden maar kom er maar niet uit. geeft steeds een foutmelding en gaat niet door naar het betaal systeem uiteindelijk.

Voltooien shopify website

Geplaatst: 14 apr
Ik ben bezig met het maken van een shopify website maar ik heb geen tijd om hem af te maken. Ik zoek dus iemand die mijn shopify website verder kan afmaken.

PowerBI expert gezocht.

Geplaatst: 9 apr
We krijgen een maandelijkse rapportage in PowerBI. Hier moeten vervolgens verschillende rapportages uit voortkomen. Ik zoek iemand die dit kan programmeren. Het betreft dan maandelijkse vier excel rapportages in een vooraf bepaalde format en facturen inclusief specificaties. Wie kan hier bij helpen?

Structuur aanbrengen + Google Workspace inrichten

Geplaatst: 2 apr
Wij zijn een klein maar groeiend installatiebedrijf (airco’s & ventilatie) en zoeken een freelance ondersteuner die onze werkstructuur helpt verbeteren. De eerste stap is het inrichten van Google Workspace: mail, agenda, Drive en domeinkoppeling. Daarna zoeken we ondersteuning bij mailbeheer, planning en eenvoudige administratie. We zitten in de beginfase van groei. Alles is er: klanten,…

Website aanmaken met ontwerp

Geplaatst: 7 apr
Ik ben opzoek naar iemand die snel en professioneel een dynamische onepager website met unieke ontwerp kan maken. Ons bedrijf biedt koeriers / transportdiensten aan. Taken bestaan uit: - Dynamische onepager website aanmaken met unieke ontwerp. Op de website moet een WhatsApp knopje zijn, een order knopje / form met prijs berekenen optie, een contact knopje / form, een knopje naar klanten portaal.…

Odoo developer

Geplaatst: 9 apr
Odoo developer voor het maken van een Odoo offerte configurator, een geheel productie bedrijf van offerte tot digitale fabriek tot aan de factuur inplementeren

Website voor een tuinbedrijf met portfolio Eenvoudige websit

Geplaatst: 24 mrt
Ik ben op zoek naar een ontwikkelaar voor het maken van een visitekaartwebsite voor het groensbedrijf TopiarVorm. De website moet minimalistisch maar stijlvol zijn, gebouwd op WordPress of een ander eenvoudig platform. Belangrijk: integratie met de QR-code van de flyer, een aanvraagformulier, contactinformatie en de mogelijkheid om foto’s van projecten te plaatsen. Het budget is beperkt, ik…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht