Beste freelancers,
Wij zijn een VvE beheerder en verzorgen alleen het technische gedeelte, namelijk het dagelijks en planmatig onderhoud. Het administratieve gedeelte doen wij niet. Graag willen wij hiervoor een animatie met voice-over laten maken.
Technisch beheer heeft 3 verschillende zeer belangrijk taken, die ik zou willen belichten. Wij vragen hiervoor ieder een aparte hoofdstuk (animatie) en één totaal van deze drie aan elkaar gemonteerd.
1) Dagelijks onderhoud. Lekkages, stil staande liften et cetera.
Wij doen alleen waar we in goed in zijn en dat is het technische gedeelte.
De persoonlijke benadering brengt duidelijkheid en begrip. Zo komt de loodgieter en niet de dakdekker om een lekkage te verhelpen. Onze App die wij speciaal ontwikkeld hebben om eenvoudige reparatieverzoeken, sleutelverzoeken en naamplaatjes in te kunnen dienen.
2) Planmatig onderhoud. Dit kan heel veel zijn, dus ook energetisch verduurzamen.
- Jaarlijks inspectie (Apk) en met behulp van het MJOP wordt het te nemen onderhoud uitgewerkt.
- Wat gaan we doen = programma van eisen. Omschrijving van de benodigde werkzaamheden zodat appels met appels vergeleken kan worden en tevens dienst doet om hiermee het bestuur en haar leden te informeren.
- Opzoek naar aannemers met behulp van het goedgekeurde programma van eisen.
- Beoordelen offerte’s en adviseren van het bestuur en haar leden.
- Uit onderhandelen van de beste offerte.
- Uitvoering begeleiding, erop toezien dat wij krijgen wat er is afgesproken met de aannemer.
- Oplevering en bewaken van de onderhoudstermijnen - garantie.
3) App.
De Spil heeft een app ontwikkeld. Via deze app kunnen VvE leden reparatieverzoeken melden aan de Spil en worden ze op de hoogte gehouden van de status van hun verzoek. Tevens bevat de app mededelingen over onderhoudsactiviteiten aan het pand. De app is te downloaden op Google Play (Android) en de App Store van Apple (iPhone) met de zoekterm: ‘De Spil Bouwbegeleiding en VvE- beheer’
Wat zou ik graag laten zien
- Gebruikershandleiding
- Hoe en waar te downloaden / te verkrijgen
- Laten zien hoe de App werkt, welke mogelijkheden;
- Reparatieverzoek
- Sleutelverzoek
- Ik ga verbouwen
- Naamplaatje
- Ik wil een offerte (leden maken gebruik van ons netwerk bij het zoeken van vaklieden)
Voor aanvang van planmatig onderhoud informeren wij de leden wanneer en wat er uitgevoerd wordt.
Sturen notificaties indien er iets essentieel in storing is, bijvoorbeeld een lift. De leden kunnen hiermee rekening houden. Door de ander lift te gebruiken. Of voor onderhoud aan de hydrofoorpomp waardoor het water tijdelijk is afgesloten.
Ben je geïnteresseerd? We zien jullie offertes graag tegemoet.