Boekhouder voor Administratie in Exact Online Gevraagd
Opdracht ID: 25456
Budget: € 2500 tot € 6000
Geplaatst: 04-08-2016
Reacties: 6
Locatie: Haarlem, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 15-08-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
De afgelopen maanden zijn we begonnen met Basecone en Exact Online. De eerste ervaringen zijn
positief. Inmiddels is daar veel input in verwerkt.
Graag wil ik bij jou een offerte opvragen om de dienstverlening zo'n manier vorm te geven dat wij kunnen zeggen dat we de boekhouding goed voor elkaar hebben. Dat betekent:
1. Verwerking van alle binnenkomende bonnetjes via Basecone. Dat is een scan oplossing voor de
inkoop-, verkoopfacturen en losse bonnen. Het systeem is al ingericht en in gebruik.
2. Verzorgen van de financiële administratie in exact Online. Het systeem is al ingericht en in gebruik.
3. Verzorgen van de aangifte omzetbelasting (naar schatting ongeveer 400 facturen verkoop en 200
facturen inkoop over totaal van onderstaande bedrijven).
4. Samenstellen van de jaarrekening voor Beheer Werk BV, (Nu nog) stille BV, 1 mans zaak en 2 IB-
aangiften
5. Salarisadministratie voor 1 persoon in Beheer BV en voor hooguit enkele medewerkers in de BV.
6. Opstellen en verzorgen van de deponeerstukken ten behoeve van de kamer van koophandel alsmede de notulen van de algemene vergadering van aandeelhouders van BV's.
7. Opstellen van de aangifte vennootschapsbelasting van BV's.
8. Debiteurenbeheer. Hier valt onder versturen van herinneringen/aanmaningen/ingebrekestelling. Dit
gebeurt vanuit Exact Online. Optie: nabellen.
9. Opstellen van de aangifte inkomstenbelasting (twee)
10. In de vaste prijsafspraken zitten administratieve bijstand waaronder het boeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen
Verder de automatisering klant (portaal/koppeling), Sepa bestanden aanmaken voor inkoop en verkoopfacturen, salarissen boeken, btw aangiftes per kwartaal inclusief de afsluitende btw aangifte
jaarrekening samenstellen, opmaken publicatie rapport notulen, bespreken jaarrekening
aangifte inkomstenbelasting en aangifte vennootschapsbelasting, correspondentie met de belastingdienst*, fiscale advisering*, jaar werk salarissen.
Telefonisch overleg en via e-mail. Er is een budget tot maximaal 6000 euro beschikbaar,
Bent u diegene die wij zoeken dan horen we graag van u.