Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Brede Administratieve Taken voor Technisch Bedrijf

Opdracht ID: 42056

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 15-01-2020
Reacties: 4
Locatie: Driebergen-Rijsenburg, Utrecht
Laatst gewijzigd: 20-01-2020
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Ons team is expert in het winnen van aanbestedingen. Wij zijn ervaren in tendermanagement en het schrijven van EMVI plannen. Ons ultieme doel is Nederland beter, slimmer en duurzamer maken. Dat is wat we willen. Voor de wereld waarin we ook zelf leven. We zien daarbij dat overheden ditzelfde doel hebben. Ze realiseren dit doel via hun inkoopbeleid, oftewel de aanbestedingen. Daarom is er via de aanbestedingen een grote impact te maken op de leefomgeving van morgen. Wij helpen technische bedrijven met het winnen van aanbestedingen. We gaan ervoor om de producten en diensten van onze klanten beter, slimmer en duurzamer te maken en zo opdrachten bij overheden voor hen te winnen. Zo realiseren we tegelijkertijd de commerciële doelen voor onze klanten en een steeds betere wereld om in te leven.

Voor ons bedrijf zijn wij op zoek naar een freelancer die ons kan helpen met de administratie. Het gaat met name om de volgende administratieve en contractuele taken:
  • Opstellen van verkoopfacturen in Exact Online
  • Opstellen overeenkomsten van opdracht (Word) en regelen ondertekening
  • Opvragen urenlijsten en aan klanten versturen
  • Opvragen van urenlijsten van ZZP'ers, die controleren en opsturen samen met een factuur (Excel/Exact online)
  • Nabellen openstaande facturen
  • In de toekomst misschien ook opstellen van offertes

Delen/samenwerken met documenten kan op onze Sharepoint. Andere opties zijn ook bespreekbaar.

We zien je reactie graag tegemoet.

Freelance finance managers die hebben gereageerd (4)

Femke
Femke
16-01-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Meriam
Meriam
15-01-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Peter
Peter
15-01-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Sascha
Sascha
16-01-2020
1 referenties
Gemiddelde score
10

Freelance finance opdrachten

Senior officemanager

Geplaatst: 8 okt
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht