Business Analist HR processen
Opdracht ID: 235
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 24-02-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 24-02-2010
Status: Gesloten
Op basis van Detachering:
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Business Analist (Referentie 2010-238)
Job description & deliverables
Busines analyse voor HR Processen & Systemen - Overige & Tijdelijke processen.
Het vertalen van ad-hoc klantbehoeften naar gestructureerde oplossingen met gebruikmaking van huidige processen en systemen. Dit is inclusief het schematisch uitwerken van instructies ten behoeve van de afnemers. Betreft projecten binnen HR Services integratie/ non peoplesoft projects. Zoals de naam doet vermoeden betrft dit BA voor kleinere processen binnen AAB en FBN die buiten de Peoplesoft scope vallen.
Business Knowledge
- Bij voorkeur kennis van HR processen binnen ABN AMRO of een ander groot instituut
- Algemeen vaardigheid business analyse
Technical Skills / Hard skills
- MS Office
Behavioural characteristics / Soft skills
- Communicatief
- Stressbestendig
- Zelfstandig
Additional Information
Betreft HR Projectorganisatie belast met HR integratie FBN en AAB.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Aantal FTE: 2
Locatie: Amsterdam
Startdatum: zsm
Einddatum: 18-05-2010
Inzet: 36 uur per week
Tarief: € 60
Sluitingsdatum: 26 februari 2010
Sluitingstijdstip: 09:00