Business Service Manager (BSM) Specialist
Opdracht ID: 3905
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 09-02-2011
Reacties: 0
Locatie: Zeist, Utrecht
Laatst gewijzigd: 10-02-2011
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Business Service Manager (BSM) Specialist.
Korte opdrachtomschrijving:
Werkzaamheden: Het betreft een functie binnen Operations.
De omgeving:
De Klant wil graag marktleider zijn én blijven in onze voortdurend veranderende financiële wereld. Bij Groep ICT zetten zich dagelijks ruim 3000 gemotiveerde professionals in om die ambitie waar te maken.
De afdeling Beheer en Exploitatie draagt hierin een belangrijk steentje bij. Zij is vooral partner. Businesspartner voor de onderdelen van de Klant, maar ook pro-actieve en ondernemende partner in veranderprogramma. Betrokkenheid bij het bankbedrijf kenmerkt de afdeling, waarbij continuïteit de belangrijkste drijfveer vormt. De afdeling waakt en bewaakt, stuurt en leidt en houdt de vinger aan de pols. Dag en nacht, gewoon altijd. 7x24 uur. Hiervoor wordt state of the art tooling ingezet. In het kader van BTO is jouw werk om er voor te zorgen dat maximaal rendement behaald wordt door een maximale inzet van de betreffende omgeving.
De functie van Specialist UCMDB valt binnen System Management Tooling Center van Operations.
Gevraagde kwaliteiten:
Minimaal opleidingsniveau: HBO
Specialist BSM:
- BSM9 kennis; EUM, basis RTSM, Sitescope, BPM, RUM.
- Service Manager 9; basisniveau.
- pro: Java-kennis, advanced RTSM, infrastructuurkennis van het product en kennis van integratiemogelijkheden met uCMDB9.