Cliënt Technology Sopport Engineer
Opdracht ID: 3352
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 04-01-2011
Reacties: 0
Locatie: Omgeving Amsterdam, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 18-02-2011
Status: Gesloten
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ontwikkelen en bewaken van de standaarden op het gebied van de PC, randapparatuur en overige IT-middelen, evenals eindgebruikersoftware
• Ondersteuning en support aan gebruikers en eerste lijn bij het gebruik van de PC, randapparatuur en overige IT-middelen, evenals eindgebruikersoftware
• Problemen onderkennen en oplossingen hiervoor aanreiken
• Gebruikers en eerste lijn in woord en geschrift informeren
• Begeleiden van de supportfunctie van Cliënt Technology
• Implementeren, configureren, definiëren en beheren eindgebruikers Pc’s, randapparatuur en overige IT-middelen alsmede eindgebruikersoftware conform de processen Change Management, Release Management, Operations en Security
Opleiding:
• ICT opleiding op HBO
• HBO denk- werkniveau; ervaring in ICT sector
• ITIL foundations of MOF gecertificeerd of bereid dit bij indiensttreding te behalen.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
• Certificering Windows Vista / Windows 7 is een must. Certificering Microsoft SCCM is een pre
• Bij voorkeur MC-DST gecertificeerd (Desktop Technician).
Werkervaring: Tenminste 2 jaar ervaring met genoemde primaire taken.
Kennisgebieden:
• Aantoonbare algemene ICT kennis en kennis van Microsoft producten en IT infrastructuren.
• Aantoonbare brede algemene kennis van ICT architectuur en haar componenten.
• Aantoonbare brede kennis van Microsoft Windows Vista, Windows 7, Windows Mobile en Microsoft Office 2007/2010
• Kennis van deploymenttechnieken (MSI repackaging)
• Kennis van Active Directory Group Policy Objects
Locatie: Omgeving Amsterdam