Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar een ervaren websitedeveloper (of team) die een Wordpress website voor onze woongroep kan maken uitgaande van een bestaande template. De huidige site is lang over de datum en de maker is vertrokken. Wij zoeken nu een betrouwbare en swingende partij die ons kan helpen met een nieuwe website volgens de volgende specs:
Inhoud site
- Homepage;
- Ons verhaal (geschiedenis van het huis);
- Onze woongroep;
- Onze manier van leven
- Visie, missie (bijv. buurtfunctie};
- Stadsherstel;
- Blogfunctie
- Reacties van bezoekers (Ratingsystem?);
- Contact en route
- De 5 instellingen die hier gevestigd zijn
Functionaliteit
- Wij verhuren 3 zalen; die moeten door de gebruiker te reserveren zijn via de site;
- De huurders moeten ook via de site de zaalhuur kunnen voldoen (Ideal, betalingsverzoek etc);
- De bezoekers moeten op de site de programmering van de zalen van de komende weken/maanden kunnen zien en tickets kunnen kopen;
- De site moet zo (gebruiksvriendelijk) ingericht zijn dat één van de bewoners eenvoudig zelf een nieuw evenement (concert, lezing etc.) kan uploaden (een testfile met een plaatje/filmpje);
- Uiteraard Mobile first, dus per definitie responsive;
Extra 'nice to have' functionaliteit:
Dat de mobilele-site ook een functie heeft waardoor je met behulp van de app door de stad Haarlem kan lopen en een (interactieve) wandeling kan gaan maken waarbij je veel over Haarlem te weten komt.
Content en overige zaken
- Onze content bestaat uit foto's, copy, muziek en films (eventueel animaties in eigen beheer);
- In een later stadium zijn pas SEO, Google Adds etc. aan de orde;
- Het is voor ons van groot belang dat er en goede SLA is waarin beschreven dat de bouwer adequaat kan reageren op calamiteiten - we willen goede afterservice en onderhoud;
- We willen heldere afspraken over het IP van de code.
Wie zoeken we?
Wij zoeken een webdeveloper (of team) met uitstekende codingskills en ervaring in Wordpress. Dit moet iemand zijn die met ons meedenkt en goed en helder mensentaal met ons kan spreken. Hij/zij moet dus communicatief sterk zijn en open van geest.
Een persoonlijke klik is heel belangrijk; authentieke persoonlijkheden met WYSIWYG, ook 'nee' kunnen zeggen als je iets niet kan. We zijn hier allemaal verzot op aardige ontspannen mensen, proberen we zelf ook te zijn; dus dat is ook een vereiste.
Wij willen graag een single point of contact bij jullie organisatie om te vermijden dat we aan meerdere verschillende mensen onnodig dezelfde dingen moeten uitleggen.
We verwachten een snelreagerende en adequate helpdesk-aanpak.
Wanneer
In verband met de voorbereidende werkzaamheden (content maken etc) verwachten wij in september/oktober te kunnen starten. Een strikte deadline hebben we niet, maar als wij de content zelf kunnen verzorgen en er een strak functioneel ontwerp komt, dan denk ik dat een doorlooptijd van drie maanden realistisch is. Wij hopen dus in januari 2020 te kunnen testen, bugfixen en dan in februari live te gaan.
Heb je interesse dan verwachten wij een goed onderbouwde offerte met een visie en willen we gerealiseerde projecten kunnen zien en referenties kunnen spreken.
Wie zien jullie reacties met belangstelling tegemoet.