Opdracht
Tele’Train zoekt voor haar erkende opleidingen op MBO3 en MBO4 niveau docenten die in het bezit zijn van de lesbevoegdheid voor de Engelse taal. Tele’Train zet de docenten in voor de volgende werkzaamheden:
-
verzorgen van klassikale trainingssessies op locatie bij de klant
-
online begeleiden van studenten
-
afnemen van mondelinge examens
-
nabespreken van mondelinge examens
-
(digitaal) nakijken via schriftelijke toetsen
Criteria
De docenten dienen te voldoen aan de volgende criteria:
-
Je bent in het bezit van lesbevoegdheid Engels (MBO)
-
Je bent bereid om te reizen naar vele verschillende locaties in Nederland
-
Je hebt een flexibele werkinstelling
-
Je hebt ervaring in het lesgeven aan (jong)volwassenen
-
Je bent flexibel beschikbaar
-
Je vindt het een uitdaging om studenten te enthousiasmeren voor de Engelse taal
-
Je bent in staat om maatwerk te bieden aan een groep studenten of klant
Docentenpool
Tele’Train werkt met een vaste pool van (freelance) trainers en is voor het nieuwe schooljaar (sep2010-aug-2011) op zoek naar versterking van de pool. Kandidaten kunnen zich middels een CV en korte motivatie voorstellen en worden bij voldoende aansluiting uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Het geven van een voorsteltraining/mini-training kan deel uit maken van de selectieprocedure.
Engels voor MBO3 en MBO4 studenten
De erkende opleidingen van Tele’Train worden ontwikkeld en aangeboden in samenwerking met ROC Nijmegen en ROC Flevoland. Een vast onderdeel in de opleidingen is het vak Engels. Tele’Train verzorgt op locatie bij haar klanten trainingssessies van 4 uur per sessie waarin de Engelse spreek- en interactievaardigheid worden bijgespijkerd. De lesmaterialen en oefeningen sluiten aan bij de contactcenterbranche, waarin de studenten allen werkzaam zijn. Daarnaast studeren de studenten via een online lesprogramma zelfstandig aan de vaardigheden lezen, schrijven en luisteren. Via online coaching door de docenten worden de studenten hierin begeleid.
Aan het einde van de leertrajecten, die doorgaans zo’n acht maanden in beslag nemen, nemen de docenten het mondeling examen af en maken de studenten daarnaast een digitaal examen.
Over Tele’Train
Tele’Train is marktleider in klantcontact optimalisatie en is de laatste jaren snel gegroeid in een markt die sterk in ontwikkeling is. Tele’Train is specialist in Customer Experience Management binnen de contactcenter branche en dé partner voor resultaatgerichte afspraken in het behalen van een hoger rendement uit klantcontacten binnen de gehele organisatie. Tele’Train levert hiervoor een uitgekiend dienstenpakket voor het meetbaar maken en optimaliseren van klantinteractie.
Businessunit Training & Education
Tele’Train onderscheidt zich door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat vanuit de visie: “Het verschil zit in de mens”. Vanuit haar missie: “Performance verbetering door optimale klantinteractie” staat Tele’Train voor praktisch en resultaatgericht maatwerk bij haar klanten, begeleid door professionals uit de praktijk. Tele’Train levert een uitgekiend portfolio voor het optimaliseren en meetbaar maken van klantinteractie.
Ons trainingsportfolio bestaat uit maatwerk trainingstrajecten, coaching, management development programma’s, testen, erkende opleidingen, e-learning portals en e-learning content.