Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Ervaren Accountant voor Startende Private Equity Onderneming

Opdracht ID: 53456

Budget: € 1000 tot 2000
Geplaatst: 31-07-2023
Reacties: 2
Locatie: Nieuwegein, Utrecht
Laatst gewijzigd: 25-08-2023
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
ONZE VISIE:

Wij streven ernaar om de drijvende kracht te zijn achter de transformatie van traditionele industrieën. We zien een toekomst waarin deze klassieke sectoren, door de integratie van moderne technologieën, kunnen concurreren in de 21e eeuw zonder hun ambachtelijke waarde te verliezen. Ons doel is om deze bedrijven te revitaliseren en duurzaam te maken, waarbij we economische waarde creëren voor onze investeerders en tegelijkertijd bijdragen aan het welzijn van de werknemers en het milieu.

OVER DE FUNCTIE:

Als Accountant bij onze firma ben je verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van onze financiële processen en strategieën. Je levert essentiële input bij de beoordeling en evaluatie van potentiële overnames en investeringen. Jouw ervaring en inzicht zijn cruciaal om ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

FUNCTIE VERANTWOORDELIJKHEDEN:

Het uitvoeren van financiële analyses en due diligence bij potentiële investeringen en overnames
Het opzetten en beheren van financiële modellen en projecties
Beheer van de boekhouding en financiële administratie van de onderneming
Samenwerken met het management om strategische financiële beslissingen te nemen

KWALIFICATIES:

Je hebt een relevante diploma in Accountancy, Financiën of een gerelateerd vakgebied
Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in een accountantsrol met een focus op fusies en overnames
Ervaring in de private equity sector is een pluspunt
Uitstekende analytische en kwantitatieve vaardigheden
Sterke communicatieve vaardigheden en de mogelijkheid om complexe financiële informatie begrijpelijk te maken

ONS AANBOD:

Wij bieden je de unieke kans om vanaf het begin betrokken te zijn bij de groei en ontwikkeling van onze onderneming. In de opstartfase ontvang je een aandeel van 5% in het bedrijf, met de mogelijkheid om te profiteren van de toekomstige groei van de onderneming. Na de opstartfase zal een competitief salaris en een prestatiegerichte bonus worden aangeboden. Dit is een ongeëvenaarde kans voor de juiste kandidaat die op zoek is naar een nieuwe uitdaging en een langdurige, potentieel zeer lucratieve betrokkenheid.

Als jij de ambitie en de drive hebt om met ons mee te gaan op deze spannende reis en deel uit te maken van een team dat miljoenen wil genereren, willen we graag met je in gesprek komen.

Freelance finance managers die hebben gereageerd (2)

Wesley
Wesley
31-07-2023
8 referenties
Gemiddelde score
8.9
Michiel
Michiel
31-07-2023
18 referenties
Gemiddelde score
10

Freelance finance opdrachten

Senior officemanager

Geplaatst: 8 okt
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht