Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Ervaren Financieel Administrateur (1-2 dagen per week)

Opdracht ID: 32532

Budget: € 20 tot € 45 p.u.
Geplaatst: 20-12-2017
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 01-01-2018
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancer

Wij zoeken een ervaren freelance financieel administrateur, die 2 medewerkers op de financiële administratie ondersteunt en leiding geeft. De freelance financieel administrateur is daarbij eindverantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van alle aspecten van de financiële bedrijfsvoering, inclusief salarisadministratie, BTW afgifte, jaarrekening, het samenstellen van management informatie etc. De freelance financieel administrateur werkt hierin nauw samen met Baker Tilly Berk.

Startdatum: 15 januari 2017, voor 1-2 dagen per week, in gezamenlijk overleg. Einddatum vooralsnog onbekend. Werklocatie: Amsterdam.

Wij zijn marktleider op het gebied van onafhankelijke diagnostiek en advisering bij psychisch verzuim en arbeidsongeschiktheid. De aangeboden diensten bestaan hoofdzakelijk uit psychiatrische expertises, neuropsychologisch onderzoek, psychologisch onderzoek en rijbewijskeuringen, veelal in opdracht van verzekeringsartsen, bedrijfsartsen, rechtbanken, advocaten en particulieren. Wij hebben zeven locaties, aangestuurd vanuit de hoofdvestiging in Amsterdam. Wij werken, verspreid over de diverse locaties, momenteel 70 mensen (specialisten en ondersteuning).

Graag zien wij een offerte tegemoet als je:
  • Minimaal 3 jaar ervaring met alle genoemde aspecten van salarisadministratie
  • Ervaring met het managen van medewerkers financiële administratie
  • In staat om een bestaand administratiesysteem snel te doorgronden en te optimaliseren
  • Ervaring met Exact, Numbers en
  • Samenwerking met Baker Tilly Berk (Accountancy) is een pre maar niet noodzakelijk
  • Bereid om op locatie in Amsterdam te werken

We zien je reactie graag tegemoet.

Freelance finance managers die hebben gereageerd (3)

Gerard
Gerard
20-12-2017
0 referenties
Gemiddelde score
Edwin
Edwin
20-12-2017
0 referenties
Gemiddelde score
Donna
Donna
22-12-2017
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance finance opdrachten

Senior officemanager

Geplaatst: 8 okt
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht