Excel / Access / VBA Oplossing Gezocht
Opdracht ID: 15771
Budget: € 25 tot € 75 p.u.
Geplaatst: 28-03-2014
Reacties: 6
Locatie: Lith, Noord-Brabant
Laatst gewijzigd: 07-04-2014
Status: Gesloten
VBA-, Access-, Exceloplossingen voor urenregistratie en kostenoverzichten.
Beste dame / heer,
Wij zijn een bedrijf in de aanleg van kunstgrasvelden.
Tot voor kort deden we de urenregistratie en gemaakte kostenregistratie via excelsheetjes, maar we zijn nu de gegevens aan het verzamelen middels formulieren opgemaakt in Google Drive.
Alles werkt goed, de werknemers vullen alles netjes in en het komt goed binnen, echter had ik het idee dat ik wel even alles goed zo kunnen presenteren, vanuit de database in excel en/of access. Echter om het te krijgen zoals we het willen komt er toch meer bij kijken en zoeken we hulp.
Het is zo dat werknemers uren op projecten maken en kosten op projecten, welke nu in twee verschillende vergaarbakken / databases komen en daar willen we van alles uit gaan toveren.
Wie kan ons helpen om hier een goede structuur in aan te brengen.
Graag reactie.
Met vriendelijke groet,