Excel bestand voor work-flow
Opdracht ID: 56325
Budget: € 50 tot 350
Geplaatst: 14 jan
Reacties: 3
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 09:00
Status: Open
Ik zoek een freelancer die voor mij een excel bestand kan maken.
Hieronder zal ik uitleggen wat ik bedoel.
Te bestellen artikelen:
A1. € 2,75
A2. € 2,50
A3. € 2,75
A4. € 2,50
B1. € 2,75
B2. € 2,75
Hy. € 3,00
D1. € 3,00
B3. € 3,00
R1. € 2,50
Momenteel maak ik gebruik van een Excel bestand.
Daarin staan op eerste blad alle artikelen in aparte kolommen.
Blad 1
1.Met een kolom voor de datum,
2. een kolom voor het aantal artikelen,
3. een kolom met de benaming van het artikel,
4. een kolom met de prijs van het artikel
5. en een kolom met het aantal van kolom #2 vermenigvuldigd met de prijs van kolom #4.
6. Iedere keer als een levering heeft plaatsgevonden kopieer ik de bestelde artikelen naar een volgend kolom, waarin dus staat wat er geleverd is.
Blad 2. Dit bestand kopieer ik vervolgens naar een volgende tab en noem dat factuur.
Vervolgens kopieer ik dat factuur naar een leeg word document en gebruik dat als factuur.
OP het tweede blad van dit Excel bestand staat hetzelfde, voor een volgende afnemer.
Het kopiëren van die bestanden is veel handwerk en is ook kwetsbaar voor fouten.
Ik zoek dus een mogelijkheid om dit meer te automatiseren. Ik begrijp dat handwerk niet uitgesloten kan worden, maar wel vereenvoudigd kan worden.