Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Controlling/Accountancy
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Financial controller

Opdracht ID: 378

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 31-03-2010
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 02-04-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Financial controller (2010/380) 


Job description & deliverables


Mid Office (Operations) Intercompany Team Member
Perform monthly intercompany transaction reconciliations for the Group Intercompany department in an international environment.


1. Monitor, follow up and resolve unmatched items on a monthly basis
2. Deliver timely and accurate monthly progress reporting
3. Monitor and document global progress on intercompany reconciliation
4. Provide input for process improvements
5. Support local intercompany country contacts
6. Assist in the implementation of a global intercompany process and policy
7. Reports functionally into Mid-Office (Operations) Intercompany Team Leader and hierarchical into Group Intercompany manager
 
Projects
1. Identifying new auto match sets based on specific criteria"s on a ongoing basis so that matching process is automated as much as possible and aiming to minimize manual matching.
2. Liaisioning with the entities abroad (Reporting Entities) to resolve the mismatch of reported trades and non trades, and ensure that appropriate data is reported in template resulting in matching proces carried out effectively.




Business Knowledge
Educational level: Financial Economics processes as well as financial systems; knowledge of Accounting Standards and their application within financial statements.


Technical Skills / Hard skills
Excellent knowledge of MS Excel and hands on is prerequisite!!
Knowledge of Carthesis Magnitude is an advantage
Knowledge of MS Access and SAP.


Behavioural characteristics / Soft skills
Pro active, CAN -DO attitude!!
Drive to jointly set up the new Group Intercompany Department (teamplayer)
Able to work with cross functional departments (e.g. ICT, Intercompany )
Flexible working hours related to month end closing
Self starter and independently worker


Additional Information Communication
Communicates with reporting entities on the result and analysis of matching results in English language.
Fluency in English,  written and verbal




English CV required: No 


Algemene informatie m.b.t. de aanvraag 
Locatie: Amsterdam 
Startdatum: 06-04-2010 
Duur: 31-08-2010 
Inzet: 40 uur per week 
Tarief: € 65 
Sluitingsdatum: 2 april 2010 
Sluitingstijdstip: 10:00 


Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd. 

Freelance accountants die hebben gereageerd (1)

marjo
marjo
02-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Interim opdrachten accountancy

Accountant gezocht

Geplaatst: 11 dec
Budget 250 -300 euro. Gezocht accountant die van boekjaar 2024 een officiële verklaring kan geven t.a.v. het verzamelinkomen. Dit is nodig voor een woningruil, het verzamelinkomen van 2023 was te laag om in aanmerking te komen voor de woning, maar in 2024 is er voldoende verdiend. De woningbouw wil echter dat een accountant aan de hand van de boekhouding die wordt aangedragen door de boekhouder…

Prognose voor sociale huurwoning

Geplaatst: 3 dec
Budget 50 - 200 euro Hallo! Voor een sociale huurwoning moet ik prognose laten opstellen door een accountant. Het betreft een speciale situatie, ik ben deels ZZP'er (copywriter/vertaler) en ontvang ook een WAJONG uitkering. Ik krijg een maandelijks bedrag ter aanvulling op mijn inkomen. Op het moment dat ik inkomstenbelasting heb gedaan, wordt er pas gekeken of ik teveel of te weinig geld heb ontvangen.…

Advies gevraagd: Correctie belastingaangifte en aanpak hoger

Geplaatst: 3 dec
Ik zit met een belasting vraag en hoop dat iemand me kan helpen. In 2022 had ik een hogere belastingaanslag dan verwacht. Ik regelde influencer marketing voor online ondernemers en stuurde mijn klanten één factuur, waarop zowel mijn servicekosten als hun advertentiebudget stonden. Mijn klanten maakten het volledige bedrag naar mij over, en ik gebruikte een deel daarvan om hun Instagram-advertenties…

Commercieel medewerker binnendienst gezocht!

Geplaatst: 4 dec
3750 bruto per maand - 25-30 uur per week! Wij zijn opzoek naar een commercieel medewerker binnendienst die de volgende taken kan uit kan voeren; agendabeheer, planning, facturatie en subsidie aanvraag. Iemand die ervaring heeft met CRM systemen en bij voorkeur ervaring met TEAMLEADER FOCUS. Wij zijn gevestigd in Amsterdam en zijn een jong en snel groeiend bedrijf. Parkeren kan bij ons gratis voor…

2 AA verklaringen laten maken voor bv/s met 0 activiteit

Geplaatst: 4 dec
Ik wil graag (met urgentie) 2 AA verklaringen laten maken voor bv/s met 0 activiteit. Graag wil ik een transparante, vaste prijs. Alvast bedankt en hopelijk tot snel! Deze opdracht mag op afstand gedaan worden en communicatie kan via mail/ whatsapp/ telefonisch lopen.

Verklaring omtrent inkomen zelfstandig ondernemer (IND)

Geplaatst: 4 dec
Beste freelancers, Voor het aanvragen van een verblijfsvergunning voor mijn verloofde is een "Verklaring omtrent inkomen zelfstandig ondernemer" voor de IND benodigd. De IND stelt als voorwaarde dat het formulier door een administrateur met BECON-nummer van de Belastingdienst dient te worden ingevuld. We zijn daarom op zoek naar een freelancer die ons kan helpen met het invullen en ondertekenen…

Freelance Debiteurenbeheerder voor Webbureau (Remote mag)

Geplaatst: 8 nov
Over de functie: Voor ons webbureau zijn we op zoek naar een proactieve freelance debiteurenbeheerder die ons team komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze debiteuren, het beantwoorden van telefoontjes, en het zelfstandig controleren of facturen terecht zijn. Het werk is flexibel in te delen, met een piek aan het begin van elke maand wanneer onze facturen worden…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht