Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Financieel Administratief medewerker

Opdracht ID: 387

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 01-04-2010
Reacties: 4
Locatie: Culemborg, Gelderland
Laatst gewijzigd: 15-04-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
 
De Functie
G3 Advies bv zoekt voor haar hoofdzetel in Culemborg tijdelijke invulling (met mogelijkheid tot vast dienstverband) voor de functie van Financieel Administratief Medewerker.

G3
G3 Advies bv is een landelijk opererend adviesbureau met vestigingen in Culemborg, Amersfoort en Antwerpen (B). Onze adviseurs werken samen én in opdracht van gemeenten en provincies bij de ontwikkeling van locaties. Als procesbegeleider brengen we de belangen van (semi-)overheden, maar ook architecten en projectontwikkelaars in kaart daar waar woningbouwprojecten en bedrijventerreinen worden ontwikkeld. De focus ligt hierbij op CO2-reductie, energiebesparing en het toepassen van duurzame energievoorzieningen.

Bij ons bedrijf werken circa 20 mensen. Je werkt nauw samen met de Algemeen en Commercieel directeur.

De kandidaat
Wij zijn op zoek naar een kandidaat die ervaring heeft met de onderstaande drie werkvelden:

1. Projectregistratie & debiteurenadministratie
Het invoeren van projecten en het daaraan koppelen van diverse uurtarieven in een geautomatiseerd systeem waardoor de adviseurs hun uren kunnen ingeven op de weekstaat. De weekstaten vormen de basis van waaruit je in Excel een spreadsheet genereert. Hiermee wordt inzicht verkregen in de per project gedraaide uren. De spreadsheet levert tevens de input voor het maken van de facturen in Word. Na verzending ben je medeverantwoordelijk voor het opvolgen van de debiteuren.

2. Crediteurenadministratie
(registratie van inkomende facturen)

3. Verlofregistratie & declaratiebeheer

Outsourcing
Je bent intermediair tussen de directie van G3 en ons externe administratiekantoor. Zij zijn het die de ‘pur sang’ boekhoudkundige taken voor hun rekening nemen, zoals de loonadministratie. Maar ook de BTW-aangifte en de jaaropgaaf behoren tot hun takenpakket. 

Werkdagen & beloning
Onze voorkeur gaat uit naar iemand die maandag, dinsdag, donderdag of maandag, dinsdag, vrijdag komt werken.

 

Freelance finance managers die hebben gereageerd (4)

marjo
marjo
03-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Raween
Raween
05-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Linde
Linde
08-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Eelco
Eelco
15-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance finance opdrachten

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23-05-2024
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…

Senior officemanager

Geplaatst: 08-10-2024
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 03-09-2024
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30-08-2024
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20-08-2024
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29-05-2024
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19-06-2024
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht