Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Boekhouden
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Financieel-Commercieel Administratieve Freelancer

Opdracht ID: 44027

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 30-06-2020
Reacties: 7
Locatie: Amersfoort, Utrecht
Laatst gewijzigd: 09-07-2020
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Ons duurzame, new economy team zoekt a.s.a.p. een freelancer die minimaal 4-8 uur per week financieel-administratieve werkzaamheden in kan vullen, waaronder;

- wekelijkse verwerking van in- en verkoopfacturen
- verwerking van de bank en kas
- e.d.

Je bent een prettige, energieke, gedreven m/v met tenminste eerste werkervaring. Je kent Exact Online of kunt het je vlot eigen maken.

Maar misschien kun je nog (veel) meer.
Bijvoorbeeld, al dan niet met ondersteuning van ons externe accountantskantoor:
- de maand-/kwartaalafsluiting,
- de (buitenlandse) BTW- en ICP-aangiftes;
- de voorbereiding van het jaarrekeningdossier;

We zien je reactie graag tegenmoet.

Budget;
Afhankelijk van kennis en kunde
25-60 euro per uur

WE ZOEKEN EEN TIJDELIJKE COLLEGA;
Financieel/commercieel administratieve medewerker
Een enthousiaste m/v met eerste werkervaring of meer tot zeer ervaren m/v die met plezier ook de eenvoudiger taken wil doen.
bij duurzame, new economy onderneming
in de creatieve sector; 4-8 uur per week, mogelijke uitbreiding, afhankelijk van capaciteiten en kosten.
Standplaats Amersfoort, voor afstemming met eigenaren, sales en inkoop. Maar er is veel ruimte om de taken voor een groot deel in thuisomgeving uit te voeren.

Op kantoor staat een MAC computer tot je beschikking.

Je wordt afhankelijk van je capaciteiten, ervaring en het aantal uren dat je wil
werken, ondersteund door ons externe accountantskantoor.

Werkzaamheden/Taken;
Financieel/administratieve kant, zijn in ieder geval:
- wekelijkse vastlegging, verwerking en contact rondom inkoopfacturen
- het maken, verzenden van verkoopfacturen
(de opdrachtbevestiging wordt door sales/inkoop voorbereid)
- verwerking van de bank en kas
- opvolging geven aan de debiteuren- en crediteuren administratie en
- verwerking van memoriaal boekingen;
- informatie verstrekking rondom debiteurenbeheer
- overige financieel-administratieve werkzaamheden

Al dan niet met ondersteuning van ons externe accountantskantoor, ben je ook
verantwoordelijk voor:
- de maand-/kwartaalafsluiting, de BTW- en ICP-aangiftes
- de BTW- en ICP-aangiftes;
- de voorbereiding van het jaarrekeningdossier;
- de begrotingen;
- de coördinatie van de salarisadministratie;
- contact met internationale leveranciers, agenten
en klantenkring bij administratieve vragen. Vooral per e-mail.

Nederlands e/o Engels, Duitse e/o Italiaanse taal is een pre.
Onze klanten architecten, interieurbouwer, designers zitten in Europa en VS en leveranciers in Nederland, Duitsland, Italië en Spanje.
Er wordt gewerkt met Exact Online. Ervaring of het je vlot kunnen/willen eigen maken, is een vereiste.

Wie ben jij?
Of je bent een goede gedreven m/v met eerste ervaring in Exact Online en in staat de basis administratieve vaardigheden zorgvuldig uit te voeren.

Of;

Je hebt veel meer ervaring en skills, bent graag allround bezig en wilt in min of meerdere mate een wezenlijke bijdrage aan de ontwikkeling van onze onderneming leveren. Affiniteit met of interesse in een duurzame leefomgeving, interieur(materialen), de architectuurbranche bouw en/of modern design in een pré.
Je woont in/om Amersfoort of kunt er regelmatig zijn. Procesmatig werken is voor jou vanzelfsprekend.

Freelance boekhouders die hebben gereageerd (7)

Timon
Timon
01-07-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Peter
Peter
30-06-2020
13 referenties
Gemiddelde score
9.9
Roméo
Roméo
30-06-2020
1 referenties
Gemiddelde score
10
Pieter
Pieter
30-06-2020
27 referenties
Gemiddelde score
9.5
Linda
Linda
30-06-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Yvonne
Yvonne
30-06-2020
0 referenties
Gemiddelde score
Wesley
Wesley
30-06-2020
8 referenties
Gemiddelde score
8.9
Toon meer reacties

Freelance boekhouder opdrachten

Aangifte omzetbelasting 2023 & 2024

Geplaatst: 22 apr
Aangifte omzetbelasting voor 2023 en 2024. Door omstandigheden niet aan toegekomen. Boekhouding is bijgehouden in e-boekhouden, enkel aangifte zelf moet nog gedaan worden. Moet gedaan worden voor 1 mei 2025.

Hulp bij eenmalige set-up Zapier/Wix/Moneybird

Geplaatst: 23 apr
Hi, ik zoek iemand die voor mij kan helpen (eenmalige set-up) om Zapier te koppelen aan Wix en Moneybird, om automatische facturatie in te stellen. Ik heb alle extenties gedownload maar het lukt mij niet om een correcte 'zap' aan te maken in Zapier om 'create Sale Invoice' te voltooien. Ik zoek iemand die weet wat ik hier moet invullen zodat ik een automatische factuur vanuit Wix naar…

Met Spoed opzoek naar accountant

Geplaatst: 22 apr
- Winst en verliesrekening 2024 - Prognose 2025

Prognose ondernemersinkomen o.b.v. resultatenrekening 2025

Geplaatst: 16 apr
Ik zoek een accountant/ boekhouder die Prognose ondernemersinkomen o.b.v. resultatenrekening 2025 kan opstellen, volgens een formulier van de woningstichting (in verband met het verkrijgen van een huurwoning) Deze moet voorzien zijn van een bedrijfsstempel en beconnummer. Ik werk sinds 2023 als zpp-er, maar voor de belastingdienst ben ik geen ondernemer. Ik ben enkel verzonden facturen en geen kosten…

Accountant Groningen

Geplaatst: 16 apr
Ik zoek een ervaren accountant/boekhouder/belastingadviseur die de belasting van mijn eenmanszaak kan controleren en eventueel corrigeren. Het gaat om de afgelopen 3 jaar, ik wil de inkomsten uit mijn eenmanszaak misschien gebruiken (naast inkomsten uit loondienst) bij het aanvragen van een hypotheek. Graag gevestigd in Groningen.

Accountant gezocht

Geplaatst: 9 apr
Hulp gezocht bij belastingaangiften en administratie Hallo allemaal, Mijn naam is Gentjan en ik ben eigenaar van een BV waarin ik de enige werknemer en directeur ben. Alles is goed geregeld met betrekking tot de loonadministratie – ik verzorg maandelijks mijn eigen loonstroken zonder problemen. Toch loop ik tegen wat uitdagingen aan met mijn huidige accountant. Ze lijken het erg druk te hebben,…

Boekhouder nodig, 10-20 offertes nakijken, voor rechtszaak

Geplaatst: 14 apr
Ik zoek iemand (locatie maakt niet uit) die ca 20 e-mails voor mij kan doornemen en geld-bedragen eruit kan halen, die apart opstelt en optelt, en een korte verklaring naar waarheid toevoegt. Dit is nodig in mijn verweer tegen mijn uitkering. De e-mails zelf mogen niet gebruikt worden ivm privacy-wet. De bedragen daarin tegen, kunnen wel gebruikt worden. Ik ben nogal ten einde raad om op andere manieren…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht