Freelance Growth Marketeer – Stadsspellen (B2C, Ticketverk.)
Opdracht ID: 56759
Budget: € 350 tot 1000
Geplaatst: 18 mrt
Reacties: 1
Locatie: Amersfoort, Utrecht
Laatst gewijzigd: 22 mrt
Status: Gesloten
Wij zijn Qugato, een innovatief bedrijf dat stadsspellen aanbiedt waarmee locals en toeristen op een leuke en interactieve manier de stad kunnen (her-)ontdekken. We zoeken een freelance growth marketeer die snel actie kan ondernemen, resultaatgericht werkt en ons helpt om op te schalen. Ons doel is direct tickets te verkopen via een performancegerichte marketingcampagne. We willen beginnen met kleine tests, zodat we kunnen groeien en meer budget hebben voor de volgende fases van marketing.
Wat verwachten we van jou?
• Opzetten en optimaliseren van resultaatgerichte online campagnes (Google Ads, Facebook/Instagram Ads, eventueel TikTok Ads). Het doel is ticketverkoop te stimuleren met een zo hoog mogelijke ROI.
• Conversietracking en event tracking inrichten om te zorgen dat we ticketverkoop goed kunnen meten via Google Analytics 4 en Google Tag Manager.
• Kleine tests draaien om te kijken wat werkt, met als doel snel te schalen naar grotere campagnes zodra we positieve resultaten zien.
• Strategisch bepalen van de juiste doelgroepen binnen de B2C-markt (initieel focus op de Nederlandse markt) en kijken welke kanalen het meest effectief zijn om directe ticketverkoop te stimuleren.
• Onderzoeken of influencers of betaalde PR-artikelen kunnen bijdragen aan de ticketverkoop en zorgen voor kosten-efficiëntie.
• Evalueren van onze huidige marketingmaterialen en adviseren over verbeteringen.
• Rapporteren over de resultaten van de campagnes en optimalisatievoorstellen doen voor een betere conversie en ROI.
Wie zoeken we?
• Ervaring met performance marketing en het genereren van directe conversies (bij voorkeur voor B2C en ticketverkoop).
• Ervaring met het opzetten en optimaliseren van advertenties op Google Ads en Meta Ads om directe sales te realiseren.
• Google Analytics 4 (GA4) en Google Tag Manager kunnen instellen om ticketverkoop effectief te meten.
• Ervaring met data-driven campagnes en het testen en optimaliseren van advertenties voor maximale ROI.
• Kennis van budgetoptimalisatie om de beste resultaten te behalen met een beperkt budget en vervolgens campagnes op te schalen.
• Creatief en strategisch denken over marketingmaterialen en conversieoptimalisatie.
• Ervaring met influencer marketing, betaalde PR en WordPress/WooCommerce is een plus, maar geen must.
Wat bieden wij?
• Advertentiebudget van €1000 om directe ticketverkoop te realiseren.
• Vaste vergoeding van €500 + 5% commissie per verkocht ticket via jouw campagnes (op basis van de netto ticketprijs excl. btw). Geen limiet op je verdiensten: hoe beter de campagne presteert, hoe meer je verdient!
• Flexibele opdracht (6-8 weken) met een garantie op verlenging bij succesvolle resultaten en samenwerking.
• Werk waar je wilt! Digital nomads en thuiswerkers zijn van harte welkom, zolang je effectief samenwerkt en goed bereikbaar bent.
• Impact maken in een snelgroeiende start-up, jouw strategie bepaalt hoe we opschalen!
• Speel gratis onze superleuke citygames, zoveel als je wilt!
Interesse?
We kijken er naar uit om van je te horen! Stuur ons:
1. Je CV, inclusief voorbeelden van eerdere campagnes waarin je directe sales hebt gerealiseerd door middel van kleine tests en optimalisatie.
2. Een kort voorstel over hoe jij ons budget zou inzetten om directe ticketverkoop te genereren met een hoge ROI.
3. Beschrijf hoe jij doelgroepen bepaalt en hoe je snel campagnes kunt optimaliseren voor maximale conversie.
De eerste ronde gesprekken zullen plaatsvinden via videocall. We kijken ernaar uit om je beter te leren kennen en te horen hoe jij ons kunt helpen sneller te groeien.
Mail je gegevens naar hello@qugato.com. Voor vragen kun je ons hier ook bereiken. We kijken uit naar je reactie.