Freelance Medewerker WMO Administratie Gevraagd
Opdracht ID: 26691
Budget: € 15 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 15-11-2016
Reacties: 0
Locatie: provincie Flevoland, Utrecht
Laatst gewijzigd: 17-11-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben op zoek naar een freelance administratef medewerker die ervaring heeft in de WMO administratie.
Het bestaande team Wmo/Jeugdadministratie is druk bezig dit efficiënt en toekomstbestendig in te richten. Door de Wmo-administratie zorgvuldig uit te voeren, zorg jij ervoor dat de bestaande werkzaamheden vlot verlopen en dat je hierbij het team WMO/Jeugdadministratie ontlast. Daarnaast ben jij aanspreekpunt van de gidsen en klanten als zij met administratieve vragen komen.
De focus ligt op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, maar kennis van de Jeugdwet is een pré. Je functie is divers en veranderlijk, waarbij de nodige flexibiliteit van je wordt gevraagd.
Taken die onder de functie Adminstratie WMO vallen, zijn onder meer:
• controleren van facturen en zelfstandig onderhouden van relaties met leveranciers
• aanpassen bouwstenen Wmo (achtervang administratie algemeen)
• scannen en doorzenden van indicaties
• controle op inname voorzieningen
• actueel houden van digitale persoonsdossier d.m.v. invoeren rapportages, afleverbonnen en facturen
• verwerken aanvragen 65+ pas
• verzorgen van de verantwoording en controle van het PGB ( persoonsgebonden budget) en daaraan verbonden activiteiten (versturen van beschikkingen, dossieropbouw, opstellen rapportages en brieven) deelname aan werkgroepen-
• Het invoeren van meldingen omtrent jeugdzorg in het regiesysteem en vervolgens het toewijzen de melding aan de juiste collega’s (gidsen);
• Het opstellen van herinneringsbrieven;
• Het nakijken van documenten die naar klanten en aanbieders worden gestuurd (zoals routeplannen en beschikkingen) op lay-out en spelling;
Functie-eisen
- Je hebt een secretariële of administratieve opleiding op niveau van MBO-plus (of soortgelijk);
- Ervaring met administratief (financieel) werk,
- Ervaring met het hebben van klantcontacten,
- Kennis van de WMO / zorggerelateerde voorzieningen
- Gedegen kennis van Word en Excel
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
- Je hebt ervaring met het werken met verschillende administratieve systemen. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
- Je bent bekend met gemeentelijke systemen ter ondersteuning van de uitvoering (bekendheid met systemen voor de Jeugdwet; Wmo en/of Pwet is een pre);
Tariefindicatie tot 35 euro per uur. Het betreft een lange opdracht startend vanaf 1 december 2016 tot en met december 2017 in de provinice Flevoland.
Voldoe je aan het profiel? Heb je er zin in? Stuur je reactie, geeft hierbij duidelijk je ervaring blijkt en blijkt dat je aan de gestelde functie-eisen voldoet.