Beste freelancers,
Wij hebben een groeiende organisatie die actief is in de internationale veevoederadditieven branche. Ongeveer anderhalf jaar geleden is besloten online samen te gaan werken met behulp van Office 365. Dit heeft ons veel gebracht op het gebied van communicatie vanuit de thuiswerkplek, echter zijn tijdens de implementatie nog niet alle voordelen van Office 365 en bijbehorende diensten benut.
Er is geëxperimenteerd met diverse onderdelen zoals Planner, Approvals, en MS Flow maar een juiste inregeling hiervan die herhaaltaken automatiseert en/of eenvoudiger maakt is nog niet gelukt.
Om de voordelen van Office 365 beter te benutten zoeken wij een freelancer die ons kan voorzien van advies, de implementatie en kennisoverdracht op onze medewerkers zodat ook zij in de toekomst de processen kunnen beheren.
De opdracht zal uit drie onderdelen bestaan:
1) Toetsing van bestaande inrichting van Office 365; Beoordeling van SharePoint/Onedrive/Teams en optioneel een verbeteradvies voor een betere inrichting.
2) Samenwerking binnen teams/tussen teams/binnen teams met externe partijen.
3) Workflow inrichting; terugkerende, routinematige werkzaamheden met behulp van bijvoorbeeld: planner, approval, Flow, Froms, Power automate, et cetera.
De opdracht om ons te begeleiden zal zijn op project/uurbasis. Bij voorkeur diverse malen op kantoor in Den Bosch om communicatie eenvoudig en overzichtelijk te houden.
Vereiste kennis en ervaring:
- Office 365 (Onedrive/SharePoint, Teams, gerelateerde apps)
- Data behandeling en verwerking (Importeren en exporteren van data tussen verschillende programma’s)
- Ervaring met implementatie operationele Office 365 tools
Interesse?
Reageer direct!