Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:
Taken:
In eerste instantie gaat het om deze 2 taken:
1. Email managen:
- Selecteren van e-mails die beantwoord moeten worden
- Geselecteerde mails beantwoorden, met hulp van een manual (circa 80% is ‘kopieer en plak’ werk)
- Per e-mail producten aanraden/verkopen die aansluiten op klantbehoefte
2. Sporadisch, op verzoek van de klant een belafspraak maken en
telefoneren/producten aanraden/verkopen
T.z.t. (bij een fijne samenwerking en in overleg) kunnen deze 2 taken erbij komen:
3. Beheren van/reageren op reacties op website
4. Social media managen:
- Het online (op social media kanalen) delen van aangeleverde content. Dit kan handmatig, maar ook voor een groot deel geautomatiseerd
- Het online beheren van/reageren op reacties
Je herkent je hier in. Je:
- Bent commercieel ingesteld. Je verkoopt producten die aansluiten op de behoefte van de klant
- Bent ontzettend punctueel. Je bent geduldig, gaat voor kwaliteit (in plaats van kwantiteit) en een klant die goed geholpen is
- Hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Hebt HBO werk- en denkniveau
- Bent communicatief (schriftelijk en mondeling) zeer vaardig
- Bent assertief, je staat stevig in je schoenen en kunt goed omgaan met weerstand of kritiek van de buitenwereld, of andermans (intense) levensverhaal
- Bent stressbestendig; je blijft bijvoorbeeld rustig als er enorm veel mails binnenkomen die verwerkt moeten worden
- Kan goed plannen/organiseren en werkt efficiënt
- Bent flexibel. Soms is er bijvoorbeeld een actie waarbij extra ondersteuning gewenst is.
- Bent handig op de computer en met online systemen, je hebt kennis van en ervaring met Gmail (voor taak 3 en 4 ook van social media en Hootsuite)
- Hebt een typediploma/kunt blind typen
- Houdt van spiritualiteit en aanverwante onderwerpen/staat hier open voor
- Hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent betrokken
- Bent energierijk, proactief/gedreven en hebt passie voor wat je doet. Je bent in staat om 2x per week minimaal 1u achter elkaar te werken.
- Kunt je goed inleven in anderen, je begrijpt binnen een ‘split second’ wat een ander bedoelt en kan hier actie op ondernemen
Locatie
Ik ben op zoek naar een freelancer, die zelfstandig vanaf zijn/haar eigen locatie (bijvoorbeeld vanuit huis) werkt met een eigen, stabiele internetverbinding.
Omvang
In eerste instantie gaat het om taak 1 en 2 (e-mail beheren en sporadisch telefoneren). Dit is circa 2-4u per maand. Taak 3 en 4 (social media en reacties website beheren) is circa 1 uur per maand. E-mails en reacties (van social media/op de website) moeten 2x per week worden gedaan (met een actie vaker), social media content moet ca. 5x per week worden gedeeld (kan evt. vooraf worden ingepland). Dit allemaal op Nederlandse tijden.
Start
De start is snel (datum in overleg).
Interesse?
Ik zie je CV, tarief en motivatie graag tegemoet! Ik werk graag samen met een vooraf afgesproken prijs.