Functioneel Applicatie Beheerder Telefonie
Opdracht ID: 8401
Budget: € 30 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 21-03-2012
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 12-04-2012
Status: Gesloten
Functie: Functioneel Applicatie Beheerder Telefonie.
Taken:
• Analyseren van gebruikerswensen en opstellen userspecificaties.
• Analyseren van het systeem, formuleren van verbetervoorstellen.
• Afhandelen van informatieverzoeken.
• Analyseren van verstoringen, aandragen van oplossingen (2e lijns) of aanmelden bij de leverancier.
• Beoordelen van functionele specificaties m.b.t. aangegeven gebruikersspecificaties.
• Opstellen van testspecificaties op basis van functionele specificaties.
• Uitvoeren van testwerkzaamheden.
• Begeleiden van invoeringen.
• Uitvoeren ITIL-processen (incident-, problem, change-management) .
• Opzetten documentatiestructuren.
• Opstellen / onderhoud van (gebruikers) documenten.
• Gestructureerd bewaren van documentatie.
Kennis en competenties:
• HBO werk- en denkniveau.
• Ervaring met functioneel beheer van telefonie (telefooncentrales, PABX.
• Ervaring met Webservices.
• Kennis van en ervaring met beheersprocessen gebaseerd op ITIL, ASL of BiSL.
• Ervaring met projectmatig werken.
• Klantgericht / Servicegericht.
• Flexibele en constructieve opstelling
Start: Direct. Duur: 3 maanden + optie op verlenging.