Functioneel ontwerper BEA portal
Opdracht ID: 2352
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 18-10-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 25-10-2010
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Functioneel ontwerper BEA portal
Deze ICT afdeling is een ondernemende afdeling en is dé professionele ICT-dienstverlener voor deze klant. Deze jonge organisatie streeft naar een bedrijfsbrede ICT-architectuur voor alle diensten, bedrijven en onderdelen. De ICT afdeling levert advies en functioneel beheer en ondersteunt nieuwe ontwikkelingen op het gebied van E-government en ketenautomatisering. Verder is ICT de basis voor de elektronische informatie-uitwisseling en beheren zij de telefonie- en datalijnen.
Het takenpakket van ICT zal zich in de nabije toekomst snel verder uitbreiden, met onder meer grote ICT-projecten, het invoeren van een nieuwe telefonieomgeving, gebaseerd op ALL IP en het bijdragen aan de realisatie van het Mid Office en de Basis-ICT werkplek.
Op dit moment werken er ongeveer 150 enthousiaste medewerkers bij deze ICT afdeling op een mooie locatie in het centrum van de gemeente. Omdat zij volop in ontwikkeling is, zoeken wij mensen die deze dynamische omgeving een uitdaging vinden en mee willen werken om de ambities van de ICT afdeling waar te maken.
Benaming opdracht
Het verzamelen van requirements, het maken van een technisch en functioneel ontwerp en het doen van een technische en financiele inschatting voor een nieuw te ontwikkelen user interface voor het Contact Center.
Nadere beschrijving opdracht
Medewerkers van het Contact Center (CCA) maken dagelijks gebruik van veel verschillende / losse applicaties.
De Kennisbank is de centrale applicatie en voorziet medewerkers van antwoorden op vragen van burgers en ondernemers.
De Kennisbank, het (zaak)status register (KIM) en digitale formulieren zijn inmiddels via het Digitale Loket ontsloten en kan ook - door gebruik te maken van dezelfde technologie - ontsloten worden voor medewerkers van het CCA.
De bedoeling is dat er een Portal wordt gebouwd, waarmee de verschillende applicaties - zie eerder genoemd , maar ook de gespreksregistratie tool - kunnen worden ontsloten.
De klant gebruikt daarbij de BEA Portal oplossing van Oracle.
De ontwerper heeft kennis van deze technologie, teneinde goed te kunnen inschatten op welke wijze ontwikkelde software kan worden herbruikt.
Bijvoorkeur kennis van moderne Klantcontact centra / Call Centers.
Verwacht eindresultaat:
Ontwerp van de CCA Portal, inclusief inschatting van kosten en doorlooptijd voor definitieve bouw van de portal.
Wanneer
Start: Zo spoedig mogelijk
Duur: 1 december 2010 (3 a 4 dagen per week)