Functioneel Ontwerper Nieuwe Werkplek Infrastructuur
Opdracht ID: 2145
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 04-10-2010
Reacties: 0
Locatie: Utrecht, Utrecht
Laatst gewijzigd: 05-10-2010
Status: Gesloten
Wij zoeken naar een Functioneel Ontwerper Nieuwe Werkplek Infrastructuur.
Doorlooptijd 1e fase 2 weken totale inzet 40 uur
Doorlooptijd 2e fase 6 maanden totale inzet 20 uur
Het gaat om het opstellen van een document waarin alle in dit project opgeleverde functionele ontwerpen en andere documentatie zijn samengevoegd/gecombineerd. Dit document dient zodanig opgezet te zijn dat de inhoud er van gebruikt kan worden voor een aanbesteding. Het uiteindelijk gecombineerde functionele ontwerp op basis van de input van de diverse functionele ontwerpen en bijbehorende documentatie dient zodanig te worden weergegeven dat de resulterende informatie logisch en goed begrijpbaar en maar voor 1 uitleg vatbaar is.
De volgende functionele ontwerpen (documentatie gebieden) worden aangeleverd:
1. FO Storage, Back-up & Restore Applicatie-, Database- en Gebruikersdata.
2. FO Virtualisatielaag (hardware, software, opslag & herstel virtuele images, VDI, VSI) incl. Virtuele OTAP-omgeving incl. Autheniticatie omgeving.
3. FO Werkplek incl. werkplek OS, rechten infrastructuur en desktop management omgeving.
4. FO Rekencentrum.
5. FO Aan Desktop Gelieerde Infrastructuur.
6. Testmanagement.
7. Applicatie landschap.
Fase 2:
Tevens worden de volgende activiteiten gevraagd:
- Communicatie met de makers van de diverse functionele ontwerpen.
- Ondersteuning bij het opstellen van het bestek voor de Europese aanbesteding door een derde partij.
- Review van het bestek m.b.t. de correcte weergave van de functioneel eisen en wensen, kaders en uitgangspunten t.a.v. het gecombineerde functionele ontwerp.
- Beantwoorden vragen van potentiële aanbieders gedurende het aanbestedingsproces t.a.v. het gecombineerde functionele ontwerp.
Dit pakket zal opleveren het Functioneel Ontwerp Nieuwe Werkplek Infrastructuur dat als basis zal dienen voor de aanbesteding van de nieuwe werkplek infrastructuur.
Uit deze opdracht zullen de volgende producten volgen:
1. Een beknopt Plan van Aanpak t.a.v. de planning en inzet (specialist zelf incl. benodigd geachte ondersteuning door medewerkers) van de activiteiten benodigd voor de realisatie van deze opdracht. PvA Fase 1; bij aanvang werkzaamheden. Fase 2; na afloop fase 1.
2. Functioneel Ontwerp Nieuwe Werkplek Infrastructuur.
3. Een document waarin de gebudgetteerde kosten worden gereflecteerd aangevuld met eventueel aanvullende kosten (Fase 2).
4. Nota van inlichtingen waarin de op het onderwerp van toepassing zijn de vragen zijn beantwoord (Fase 2).
5. Ingevulde beoordelingsmatrix waarin de voor het onderwerp van toepassingen zijnde onderdelen zijn beoordeeld (Fase 2).