Growth Hacker
Opdracht ID: 55438
Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 24 jul
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 25 jul
Status: Gesloten
Online Marketeer – Growth Hacker
Bij JAM! Horeca zijn we op zoek naar een gedreven en innovatieve online Marketeer - Growth Hacker. Ben jij een expert in het analyseren en optimaliseren van digitale marketingstrategieën? Heb je ervaring met tools zoals Google AdWords, Search Console, Analytics, HubSpot en Typeform? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie zijn wij
Door JAM! zijn ruim 8.000 horecamedewerkers bij onze ruim 350 klanten zorgeloos aan het werk. Wie deze klanten zijn? Ze variëren van restauranteigenaren met een Michelinster tot aan ondernemers met een strandtent op de Waddeneilanden. Vanuit ons kantoor aan het Rokin in Amsterdam verzorgen we alles tot in de puntjes voor hen! Daarnaast ontzorgen we de horecaondernemers door middel van een uitgebreide HR dienstverlening. We hebben een heel gezellig team (45 collega’s) dat elke dag keihard aan de slag gaat om JAM! nog beter en mooier te maken.
Jouw rol
Als Growth Hacker bij JAM! Horeca ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van groeistrategieën. Je begrijpt dat succes begint met eenvoudige tests en stapsgewijze validatie. Jouw focus ligt op het bereiken van bewijzen voordat je opschaalt. Dit betekent dat je nauwkeurig en datagedreven werkt, en continu optimaliseert en bijstuurt waar nodig.
Verantwoordelijkheden
• Data-analyse en optimalisatie: Gebruik van data om campagnes te sturen en te verbeteren;
• A/B-testen: Beslissingen nemen en aanpassingen doorvoeren met tools zoals Hotjar;
• Zelfstandige uitvoering: Door jouw kennis van HTML kun je zelfstandig aanpassingen doen;
• Strategieontwikkeling: Ontwikkelen en uitwerken van groeistrategieën;
• Validatie en opschalen: Simpele tests uitvoeren voor validatie, daarna stapsgewijs opschalen bij succes;
• Continu analyseren: Doorlopend analyseren en bijsturen om de beste resultaten te behalen;
• Flow management: Zorgen voor een naadloze klantreis, van websitebezoek tot CRM-integratie.
Jouw profiel
• Ervaring: Minimaal 2 jaar ervaring met tools zoals Google AdWords, Search Console, Analytics, HubSpot, en Typeform;
• Analytisch vermogen: Sterk in het interpreteren van data en het maken van data-gedreven beslissingen;
• HTML-vaardigheden: In staat om zelfstandig aanpassingen door te voeren;
• Innovatief: Altijd op zoek naar nieuwe manieren om te groeien en optimaliseren;
• Resultaatgericht: Gefocust op het behalen van proof voordat je opschaalt;
• Communicatief: Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat wij bieden
• Een dynamische werkomgeving: Werk in een innovatief team binnen een groeiend bedrijf;
• Ontwikkelingsmogelijkheden: Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie en door cursussen en opleidingen;
• Marktconform salaris: Een aantrekkelijk salaris passend bij jouw ervaring en vaardigheden;
• Flexibiliteit: Mogelijkheid tot flexibel werken, zowel op kantoor als thuis.
En verder:
Een uitdagende functie binnen een energiek en superleuk bedrijf, een prettige werksfeer met enthousiaste collega's, midden in het centrum van Amsterdam;
• Een informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
• Gezellige borrels die je nog lang zullen heugen;
• Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
• We geven veel om jouw welzijn en daarom bieden we ook:
o Massages op kantoor;
o Gezonde lunches;
o Flexibel beleid t.a.v. vakantiedagen.