Helpdesk Analyst
Opdracht ID: 43
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 14-01-2010
Reacties: 0
Locatie: , Drenthe
Laatst gewijzigd: 14-01-2010
Status: Gesloten
Voor een relatie zijn we op korte termijn op zoek naar een Helpdesk Analyst.
Doel van de functie is het verlenen van eerstelijns technische ondersteuning: het analyseren, vaststellen en oplossen van klantproblemen.
Locatie: Maastricht-Airport
Startdatum: zsm
Duur: Tijdelijk met mogelijkheid tot een contract
Taken:
- Het beantwoorden van oproepen binnen de aangegeven tijdsrichtlijnen.
- Het analyseren en interpreteren van vragen van klanten om het probleem vast te stellen en op te lossen.
- Het escaleren van oproepen binnen de gegeven tijdsrichtlijnen.
- Beantwoordt vragen van klanten en geeft informatie, advies of instructies aan klanten.
- Is verantwoordelijk voor de klanttevredenheid ten aanzien van alle verrichte werkzaamheden.
- Beantwoordt en registreert klantvragen in het daarvoor beschikbare systeem.
- Werkt intern samen om klantvragen te beantwoorden en problemen op te lossen.
- Onderhoudt het kennis informatie systeem.
Eisen:
- HBO werk- en denk niveau.
- Affiniteit met ICT.
- ( Near ) Native Franse taal in woord en geschrift en basis Nederlands.
- Bereid tot het volgen van cursussen en opleidingen de eerste 6 maanden in Brussel.
Interesse? Reageer dan zsm met je cv en motivatie naar vicky.schiepers@afflux.com!