Helpdeskmedewerker
Opdracht ID: 988
Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 18-06-2010
Reacties: 1
Locatie: Rotterdam, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 21-06-2010
Status: Gesloten
JOBstream is op zoek naar een Helpdeskmedewerker
Wat houdt deze functie in?
Wij zijn op zoek naar een 1e- lijn Helpdeskmedewerker. De kandidaat die wij zoeken is in staat calls aan te nemen via de telefoon, email en internet en deze zoveel mogelijk af te handelen of door te zetten. De klanten bestaan zowel uit interne klanten als uit externe klanten. Je geeft dagelijks terugkoppeling aan de Infrastructuur Manager.
Je bent in staat om goed af te wegen welke incidenten de meeste prioriteiten hebben. Daarnaast volg je alle incidenten op en zorg je ervoor dat ze worden afgehandeld. Je houdt klanten op de hoogte over de stand van zaken van hun incident. Je gaat tevens meehelpen met het opstellen van de helpdesk procedures.
Wat zoeken wij in jou?
- MBO diploma met voorkeur richting de ICT.
- Kennis en ervaring met Topdesk is een must.
- Kennis en ervaring met ITIL.
- Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie.
- Kennis en ervaring met Office 2003 en 2007, Windows XP en Windows 7.
- Basiskennis van LAN, CADD, ERP, IFS en netwerken.
- Kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent servicegericht, klantvriendelijk, recht door zee, creatief, inventief, representatief en open.