HR Medewerker
Opdracht ID: 55791
Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 23 sep
Reacties: 1
Locatie: Maassluis, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 10 okt
Status: Gesloten
Medewerker – 32-36 uur
Als HR Medewerker bij gemeente Maassluis zorg jij dat de personeelsadministratie vlekkeloos verloopt. Jij zorgt voor een vlotte in-, door- en uitstroom van medewerkers en biedt directe ondersteuning aan collega's.
Wat ga je doen?
Als HR Medewerker bij de gemeente Maassluis vervul je een belangrijke rol in het goed en slim beheren van de personeelsadministratie. Je bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de in-, door- en uitstroom van medewerkers, wat inhoudt dat je betrokken bent bij elke fase van de werknemerscyclus. Denk hierbij aan onderwerpen zoals salarismutaties, verzuimregistratie en het bijwerken van personeelsdossiers. Zo houd je je onder andere bezig met:
· alles rondom verzuimregistraties;
· het toepassen van, en collega’s informeren over de cao gemeenten;
· het dagelijks bijhouden van onze HR mailbox;
· het beheren en up-to-date houden van personeelsdossiers;
· het verwerken van salarismutaties.
In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s. Regelmatig hebben collega’s vragen over onderwerpen zoals de arbeidsvoorwaarden, huisregels en de cao. Jij weet jouw collega’s hier goed in verder te helpen. Is de vraag nét wat ingewikkelder? Dan schakel jij de juiste HR Business Partner hiervoor in en helpen die de collega verder.
De opdracht duurt minimaal tot 31 januari 2025. Het tarief bedraagt max € 50,- bruto per uur.