Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Hulp bij Opstellen en Controleren Algemene voorwaarden

Opdracht ID: 32540

Budget: € 50 tot € 750
Geplaatst: 20-12-2017
Reacties: 1
Locatie: Tolkamer, Gelderland
Laatst gewijzigd: 21-01-2018
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Wij runnen een webshop waar de algemene voorwaarden voor aanwezig, echter deze hebben wij overgenomen van een stichting. Wij zouden het daarom fijn vinden als iemand dit controleert en checkt of alles nog up to date is.

Het gaat om onze vergelijkingssite. Op deze site worden producten gepubliceerd die eerst op een vast aantal punten worden beoordeeld voordat ze geplaatst worden. Ik sluit verantwoordelijkheid wel uit maar ik moet:
 
  1. Algemene voorwaarden hebben voor de gebruikers van de site
  2. Algemene voorwaarden hebben voor de leveranciers van de informatie

Beide kunnen schade oplopen als dit niet juist beschreven is, om aansprakelijkheid in te perken en problemen te voorkomen zijn goede voorwaarden nodig.

Daarnaast lever ik consultancy diensten. Daarbij geldt ook dat ik de juiste voorwaarden moet hebben.

Ik wil graag een offerte ontvangen met een totaal prijs voor alle Voorwaarden en een duidelijke werkwijze zodat duidelijk is hoe we met elkaar kunnen werken.
Het is voor mij essentieel dat de voorwaarden goed in elkaar zitten!

De Algemene voorwaarden wil ik medio Januari hebben.

Freelance finance managers die hebben gereageerd (1)

Ewoud
Ewoud
20-12-2017
46 referenties
Gemiddelde score
9.7

Freelance finance opdrachten

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23-05-2024
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…

Senior officemanager

Geplaatst: 08-10-2024
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken! Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het…

Administratieve freelancer

Geplaatst: 03-09-2024
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30-08-2024
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20-08-2024
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29-05-2024
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19-06-2024
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht