Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Implementatiemanager

Opdracht ID: 905

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 11-06-2010
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 20-09-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Implementatiemanager

Er zal een sterk verbeterd e-dienstverleningsconcept worden ontwikkeld, waarbij de implementatie richting klanten en richting de organisatie (e-coaching) grote uitdagingen zullen zijn.

Taken
- Het bijeen brengen van een implementatieteam met vertegenwoordigers van alle
betrokkenen. Samen met dit team zorgen voor een goede afstemming
- Het opstellen van een implementatieplan
- Plannen en uitvoeren van de implementatieactiviteiten
- Implementeren van (veranderingen in) processen, systemen, methoden en instrumenten
- Vertalen en uitvoeren van de landelijke implementatie, inclusief rapportages
- Analyseren en evalueren van het implementatietraject en het inbrengen van
verbetervoorstellen namens de gebruikers
- Inventariseren, beoordelen en verwerken gebruikerswensen
- Ondersteunen bij de opzet van klantenpanels, klanttevredenheidsonderzoeken, etc.


Functieprofiel/eisen:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het creëren van draagvlak en acceptatie van e-dienstverlening binnen grote complexe organisaties en bij haar klanten, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
- Minimaal 10 jaar ervaring als verander- en implementatiemanager in grote complexe organisaties waarvan bijvoorkeur minimaal 3 jaar in de sociale zekerheid. 
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het opzetten en managen van klantenpanels en klanttevredenheidonderzoeken. 
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het tot stand brengen van samenwerkingsverbanden binnen de SUWI-keten.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het INK kwaliteitssysteem in grote complexe organisaties opgedaan in de afgelopen 5 jaar.


LET OP: ! Werkervaring moet duidelijk uit het CV blijken!

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Locatie: Amsterdam
Startdatum: 23-06-2010
Duur: 01-07-2011
Inzet: 36 uur per week
Optie op verlenging: Tweemaal 3 maanden 
Sluitingsdatum: 14 juni 2010
Sluitingstijdstip: 10:00


Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en eentariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd. 
 

Freelance general managers die hebben gereageerd (1)

Han
Han
20-09-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance management opdrachten

Algemeen manager gezocht!

Geplaatst: 6 nov
Uren: 28-40 uur per week ( in overleg) Functieomschrijving: Als Algemeen Manager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks leidinggeven van onze organisatie. Je stuurt een team van 20 medewerkers aan en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de strategische doelstellingen en het waarborgen van de kwaliteit en efficiëntie binnen de organisatie.…

Operationeel Manager voor Online Sieraden Shop

Geplaatst: 12 jul
Locatie: Almere, Nederland (hybride werken mogelijk) Uren: 20 tot 40 uur per week Over ons: We zijn een vooraanstaand e-commerce bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige sieraden. Missie: De missie van deze vacature is om de oprichter te ontlasten van dagelijkse operationele taken, zodat hij zich kan concentreren op het verbeteren van het bedrijfsmodel. Jij zult een cruciale rol spelen in het beheren…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 10 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden (oktober 2024 - april 2025) gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden,…

Algemeen Directeur (ad interim) bij horecagroothandel

Geplaatst: 9 jul
Horeca groothandel InstockMarket zoekt een ad interim Algemeen Directeur voor een periode van zes maanden gedurende het zwangerschapsverlof van mede-oprichter Selma Seddik. Voedselverspilling is een enorm probleem: een derde van al het eten wordt verspild. Bij Instock geloven we sinds 2014 dat dit anders kan. Door producten te gebruiken die anders verspild zouden worden, zoals overschotten, kromme…

Lecturer Innovation and Commercialisation

Geplaatst: 20 jun
Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about This unit aims to give students a comprehensive understanding of innovation and commercialisation. In today’s competitive landscape it…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 29 mei
70. Lecturer Leadership and Management Kronenburgh stands for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce…

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht