Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim Administratief Medewerk(st)er

Opdracht ID: 57004

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 08:45
Reacties: 1
Locatie: Kantoor Utrecht, Atoomweg De Lage Weide, Utrecht
Laatst gewijzigd: 14:51
Status: Open
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Interim Administratief Medewerk(st)er 32-40 uur

Ben jij als administratief medewerker niet alleen nauwkeurig en accuraat, maar ook proactief en betrokken? Neem jij graag verantwoordelijkheid voor jouw taken en denk je actief mee over toekomstige uitdagingen en kansen voor het bedrijf en onze klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou, een initiatiefrijke en betrokken persoon die zich thuis voelt bij ons bedrijf.

Veel van onze 60 collega’s zijn technische servicemonteurs die op aanwijzing van accountmanagers en projectleiders gehele praktijken inrichten. Na installatie verzorgen wij service en onderhoud aan alle aanwezige apparatuur. Onze apparatuur is cruciaal voor de dienstverlening van tand- en dierenarts richting hun patiënten, onze klanten mogen daarom veel van ons verwachten. Voor meer info zie www.utrechtdental.nl en www.ud-vet.nl

Wat ga je doen?
• Je verzorgt de crediteurenadministratie en controleert en boekt inkomende facturen.
• Je verzorgt de debiteurenadministratie en maakt verkoopfacturen.
• Je verzorgt het contractbeheer en facturatie van service abonnementen
• Je verzorgt de facturatie van werkbonnen en orderbonnen
• Je verzorgt de project facturatie

Wat neem je mee?
• Enkele jaren ervaring in een (project) administratieve functie
• Assertief, pro actieve werkhouding
• Nauwkeurig en accuraat
• Communicatief en sociaal vaardig
• MBO+ niveau
• Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Bekend met Microsoft Office en eventueel Gilde Software

Wat hebben wij te bieden?
Een veelzijdige functie met een bijpassend salaris op basis van jouw werkervaring in een dynamisch en gezond bedrijf. Positieve no-nonsense cultuur en onderdeel van een hecht team. Flexibele werktijden mogelijk.


 

Freelance finance managers die hebben gereageerd (1)

Carolien
Carolien
22-04-2025
2 referenties
Gemiddelde score
9.5

Freelance finance opdrachten

Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Sp

Geplaatst: 9 apr
Vacature / Samenwerkingsvoorstel – Financieel & Marketing Specialist met focus op gemeenten en subsidies Voor een startende organisatie die actief is op het snijvlak van leefstijl, gezondheid en maatschappelijke impact zijn wij op zoek naar een enthousiaste financieel en marketing specialist. Jij helpt ons de basis stevig neer te zetten – zowel in structuur als in zichtbaarheid. Wat…

Hulp bij overname bedrijf

Geplaatst: 1 apr
Wij zoeken hulp bij de aankoop van een bedrijf. Het gaat om een online marketingbureau en betreft dus een dienstverlener. De waardering is door hun op 200k gestoeld waarvan ze 51% willen verkopen via een aandelentransactie. Wij hebben net de jaarrekeningen e.d. ontvangen en hebben nu begeleiding nodig. 1) Indicatieve waardering 2) Non-binding offer + onderhandelingen 3) Letter of Intent 4) Boekenonderzoek/Due…

Instellen van offerte- en factuursjablonen Exact online

Geplaatst: 3 apr
Wij werken momenteel met Exact Online, maar het lukt ons niet om een offerte- en factuursjabloon aan te maken. Zouden iemand ons hierbij kunnen helpen? We ontvangen graag een prijsopgave voor deze dienstverlening. Alvast bedankt!

Offerte opstellen

Geplaatst: 2 apr
Ik ben op zoek naar een Bouwcoach/calculatie hulp bouw/Bouwkundig calculator/werkvoorbereider Ik heb hulp nodig bij het opstellen van een offerte voor een project in de bouwsector.  

Excel bestand voor work-flow

Geplaatst: 14 jan
Ik zoek een freelancer die voor mij een excel bestand kan maken. Hieronder zal ik uitleggen wat ik bedoel. Te bestellen artikelen: A1. € 2,75 A2. € 2,50 A3. € 2,75 A4. € 2,50 B1. € 2,75 B2. € 2,75 Hy. € 3,00 D1. € 3,00 B3. € 3,00 R1. € 2,50 Momenteel maak ik gebruik van een Excel bestand. Daarin staan op eerste blad alle artikelen in aparte kolommen.…

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23-05-2024
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht