Interim Category Planner / Supply Chain Planner Gezocht
Opdracht ID: 23907
Budget: € 10 tot € 50
Geplaatst: 14-04-2016
Reacties: 0
Locatie: Friesland, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 14-04-2016
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn per direct op zoek naar een Interim Category planner and supply chain planner.
De Interim Category Planner is verantwoordelijk voor het managen van de service en stockvoorraad binnen de organisatie, daarnaast ben je verantwoordelijk voor de communicatie en interactie met de lokale demand planners. Ook is de Interim Category Planner verantwoordelijk voor de rapportage en communicatie met de diverse stakeholders, waaronder het management van de productie.
De taken van de Interim Category Planner bevatten het creëren van een supply plan op het gebied van capaciteit en productieplanning(SKU level), waarbij de productie wordt toegewezen aan de verschillende fabrieken en de identificatie van de behoefte voor de uitbestede voorraden van derde partijen. Het is ook de taak van de Interim Category Planner om de buffervoorraad van de market service afdeling te managen en de minimale order hoeveelheid van de productie goed te keuren.
Functie eisen:
- HBO+ opleiding
- Ervaring in deze rol
- Ervaring met SAP en APO is een vereiste
- Pragmatisch, stressbestendig en ondernemend ingesteld
- Engelse taal machtig is vereist, Frans sprekend is een pré
- Communicatief zeer sterk
Bedrijfs profiel:
Een internationale producent op het gebied van levensmiddelen
Bedrijfscultuur:
De organisatie is erg innovatief ingesteld waarbij veel nadruk op samenwerking wordt gelegd.
Arbeidsvoorwaarden:
Het betreft een interim opdracht met een duur van 5 maanden, met een aannemelijke kans op verlenging. De start van deze opdracht is zo spoedig mogelijk, uiteraard in overleg.
Indien je geen ZZP’er of freelancer bent, maar wel interesse hebt in dit tijdelijke project, dan kan er een Pay Roll constructie verzorgt worden. Wij zorgen voor jouw verloning en je behoudt je sociale rechten, waaronder WW.
Ik hoor graag van u.