Interim HR Adviseur
Opdracht ID: 934
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 15-06-2010
Reacties: 2
Locatie: Schiphol, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 10-08-2010
Status: Gesloten
Interim HR Adviseur
Voor onze opdrachtgever die zich bevindt in de internationale IT branche zijn wij op zoek naar een interim HR Adviseur/Assistant. Het betreft een fulltime functie, voor de duur van minimaal 2 maanden (met kans op uitloop), waarbij de nadruk wordt gelegd op administratieve werkzaamheden.
Rapportage/administratie:
Je ondersteunt (administratief) bij salarisrondes, het opstellen van brieven, rapportages en verslagen;
Je behandelt procedures en personeelsadministratie m.b.t. indiensttredingen, benoemingen, mutaties, uitdiensttredingen, afloop tijdelijke contracten etc.;
Je verricht administratieve werkzaamheden op het gebied van sociale voorzieningen;
Je beheert de personeelsdossiers, het personeelsarchief en het personeelsinformatiesysteem.
Reguliere HR werkzaamheden:
Verzuimbegeleiding;
Advisering van leidinggevenden;
Werving en Selectie;
Toepassen en uitvoeren van alle bedrijfsregelingen;
Contacten met medewerkers over uiteenlopende HR vraagstukken.
Profiel:
HBO werk- en denkniveau;
Min. 5 jaar aantoonbare administratieve ervaring;
Uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift!;
Zelfstandig;
Pro-actief;
Hands-on.
Uurtarief in overleg
Min. 5 jaar ervaring + uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift!