Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Human Resources
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim HR Support Medewerker

Opdracht ID: 547

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 22-04-2010
Reacties: 3
Locatie: Almere, Flevoland
Laatst gewijzigd: 20-05-2010
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.


Almere • 
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
contactpersoon: Eric Haeken

Freelance HR managers die hebben gereageerd (3)

nancy
nancy
26-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Ratana
Ratana
10-05-2010
0 referenties
Gemiddelde score
ac
ac
24-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score

HR opdrachten voor ZZP'ers

Docent Basiskennis Arbeidsrecht

Geplaatst: 21 okt
Het Kronenburgh MEAO College staat voor kwalitatief hoogwaardig particulier onderwijs. • erkende mbo-opleidingen (MBO+ / MEAO) en hbo-opleiding International Business management • onafhankelijk geëxamineerde Praktijkopleidingen • in de richtingen: Financieel, Commercieel, Secretarieel, Personeel, Juridisch, Bank- en Verzekeringswezen, Makelaardij, International Business, Management…

HR Medewerker

Geplaatst: 23 sep
Medewerker – 32-36 uur Als HR Medewerker bij gemeente Maassluis zorg jij dat de personeelsadministratie vlekkeloos verloopt. Jij zorgt voor een vlotte in-, door- en uitstroom van medewerkers en biedt directe ondersteuning aan collega's. Wat ga je doen? Als HR Medewerker bij de gemeente Maassluis vervul je een belangrijke rol in het goed en slim beheren van de personeelsadministratie. Je…

HR adviseur gezocht voor creatief en digitaal bureau

Geplaatst: 30 mei
We zijn op zoek naar ondersteuning van ons HR beleid. Hieronder vind je een korte beschrijving van ons bedrijf en de hulpvragen die we hebben. Wij zijn een creatief digitaalbureau met 2 afdelingen: Creatie en Development. Deze afdelingen verschillen op diverse fronten flink van elkaar. Development is flink in ontwikkeling qua aantal teamleden. De gemiddelde leeftijd ligt vrij laag, echter het laatste…

Lecturer Human Resources

Geplaatst: 12-11-2023
We are standing for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about This unit will give students the knowledge and skills associated with Human Resource (HR) occupational roles at either a generalist level, for example…

High-End batterijpakketten zoekt HR Collega

Geplaatst: 29-09-2023
Beste freelancers, Wij zijn een jong bedrijf dat gericht is op het ontwerpen en bouwen van batterijpakketten. Dit doen we voor een brede doelgroep aan klanten. Alles wat buiten de kernprocessen valt (sales en techniek) wordt uitbesteed en uitgevoerd met een hecht netwerk aan partners en freelancers. In 2024 willen we ons engineering team laten groeien met 5 medewerkers. Wij zijn op zoek naar een freelance…

HR adviseur manager

Geplaatst: 04-09-2023
Beste, Wij zoeken een HR adviseur/manager die de HR taken kan overnemen van de directie. Door weinig kennis van de directie is er veel ziekteverzuim en weet men door niet op de hoogte te zijn van de wetgeving. Wij zoeken dus iemand die: Personeelshandboek maakt Directie adviseren Verzuim begeleiding functioneringsgesprekken Beoordelingsgesprekken Het meest last hebben wij van wekelijks verzuim en…

Trainers managementvaardigheden

Geplaatst: 24-08-2023
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar trainers voor onze trainingen op het gebied van o.m. Situationeel Leidinggeven, Feedback geven en ontvangen, Teambuilding. Deze trainingen worden regelmatig gegeven in Doorn van 08:00-16:00 uur in Doorn met ca 15 deelnemers (shopmanagers en leidinggevende warehouse en kantoor). Per trainingsdag is een trainer nodig die thuis is in deze materie en we hebben…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht