Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Human Resources
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim HR Support Medewerker

Opdracht ID: 547

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 22-04-2010
Reacties: 3
Locatie: Almere, Flevoland
Laatst gewijzigd: 20-05-2010
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.


Almere • 
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
contactpersoon: Eric Haeken

Freelance HR managers die hebben gereageerd (3)

nancy
nancy
26-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Ratana
Ratana
10-05-2010
0 referenties
Gemiddelde score
ac
ac
24-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score

HR opdrachten voor ZZP'ers

Functioneel beheerder Afas

Geplaatst: 14 apr
Wij zoeken een functioneel beheerder Afas voor ongeveer 12 uur per week voor een termijn van 4 maanden om Afas dat wel al jaren draait volledig te implementeren met alle mogelijkheden die er zijn. Onze HR collega's moeten hierin worden meegenomen zodat zij ook bruikbare kennis van Afas opdoen.

ZZP Salespartner gezocht – Plaats vrachtwagenchauffeurs bij

Geplaatst: 7 apr
Wij zijn TruckTalent, een gespecialiseerd werving- en selectiebureau voor vrachtwagenchauffeurs. We zoeken een zelfstandige salespartner (ZZP’er) die het interessant vindt om actief chauffeurs te plaatsen bij transportbedrijven in Nederland. - Wat je doet: Jij zorgt voor de match tussen een transportbedrijf en een chauffeur (C/CE) Je werft zelf klanten en/of chauffeurs en rondt plaatsingen zelfstandig…

Freelance Verkoop van Vitaliteitsscan op Commissiebasis

Geplaatst: 4 apr
Way of Lijf helpt bedrijven en hun medewerkers om vitaler, energieker en productiever te worden. Onze digitale vitaliteitsscan biedt bedrijven eenvoudig en laagdrempelig inzicht in de fysieke en mentale gezondheid van hun medewerkers, met praktische adviezen voor verbetering. Opdrachtomschrijving Wij zoeken een freelance salesprofessional met een warm netwerk binnen de HR-wereld die onze digitale…

ZZP-Projectleider ( 3 tot 4 dagen per week)

Geplaatst: 29 jan
Wie zijn wij? GOEDEGEBUUR is onderscheidend in vele opzichten. Zo verwerken we uitsluitend vlees van geselecteerde Europese dubbeldoelkoeien, waardoor we een duidelijk lagere CO2-footprint kunnen garanderen. Wij zijn de specialist als het gaat om het verwerken van ‘achtervoeten’ van het rund en verwerken 9.000 ‘achtervoeten’ per week. De producten van GOEDEGEBUUR vinden hun…

Docent Basiskennis Arbeidsrecht

Geplaatst: 21-10-2024
Het Kronenburgh MEAO College staat voor kwalitatief hoogwaardig particulier onderwijs. • erkende mbo-opleidingen (MBO+ / MEAO) en hbo-opleiding International Business management • onafhankelijk geëxamineerde Praktijkopleidingen • in de richtingen: Financieel, Commercieel, Secretarieel, Personeel, Juridisch, Bank- en Verzekeringswezen, Makelaardij, International Business, Management…

HR Medewerker

Geplaatst: 23-09-2024
Medewerker – 32-36 uur Als HR Medewerker bij gemeente Maassluis zorg jij dat de personeelsadministratie vlekkeloos verloopt. Jij zorgt voor een vlotte in-, door- en uitstroom van medewerkers en biedt directe ondersteuning aan collega's. Wat ga je doen? Als HR Medewerker bij de gemeente Maassluis vervul je een belangrijke rol in het goed en slim beheren van de personeelsadministratie. Je…

HR adviseur gezocht voor creatief en digitaal bureau

Geplaatst: 30-05-2024
We zijn op zoek naar ondersteuning van ons HR beleid. Hieronder vind je een korte beschrijving van ons bedrijf en de hulpvragen die we hebben. Wij zijn een creatief digitaalbureau met 2 afdelingen: Creatie en Development. Deze afdelingen verschillen op diverse fronten flink van elkaar. Development is flink in ontwikkeling qua aantal teamleden. De gemiddelde leeftijd ligt vrij laag, echter het laatste…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht