Interim HR Support medewerker
Opdracht ID: 1054
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 24-06-2010
Reacties: 2
Locatie: Almere, Flevoland
Laatst gewijzigd: 14-07-2010
Status: Gesloten
Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.
De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.
Je wordt verantwoordelijk voor:
aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.
Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.
Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.
Tarief: € 45,-