Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Office Manager
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim HR Support medewerker

Opdracht ID: 1054

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 24-06-2010
Reacties: 2
Locatie: Almere, Flevoland
Laatst gewijzigd: 14-07-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:


aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:

HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.

Tarief: € 45,-  

Freelance office managers die hebben gereageerd (2)

Paula
Paula
28-06-2010
0 referenties
Gemiddelde score
Gwendoline
Gwendoline
14-07-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Office manager freelance opdrachten

Office Manager

Geplaatst: 17 mei
Beste, Office manager bij snelgroeiende organisatie voor Mediawijsheid en Digitale Geletterdheid Bedrijfsprofiel: Wij zijn een dynamische scale-up organisatie die zich richt op het voorlichten van (basis-) schoolkinderen over media en technologie. Ons doel is om kinderen op een interactieve en boeiende manier mediawijs te maken binnen de mogelijkheden en uitdagingen die de online wereld met zich meebrengt.…

Officemanager / virtual assistent met communicatietalent

Geplaatst: 18-09-2023
Beste freelancers, Ik ben sinds 2,5 jaar aan het bouwen aan mijn organisatieadvies- en trainingsbureau en zoek ondersteuning op wekelijkse basis (ca. 8 uur om mee te beginnen, wat we uit kunnen bouwen naar meer). Ik heb een erg volle agenda en zoek iemand die zelfstandig werkt, me aan mijn mouw trekt als hij/zij iets nodig heeft, proactief meedenkt en -doet, creatief is en goed uit de voeten kan met…

Gezocht Planner/ Administratief medewerker

Geplaatst: 01-04-2023
Beste freelancers, Wij zijn een een metaal bedrijf is gevestigd in Coevorden. Wij zijn op zoek naar een werkvoorbereider/planner. werkzaamheden: contact met de klant, offertes maken, materiaal inkopen en plannen. Salaris nader overeen te komen.

Freelance Office Manager Gezocht in Utrecht

Geplaatst: 19-05-2022
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelance office manager voor 20-24 uur per week. Ben jij een zelfstandige duizendpoot met ervaring in officemanagement en kennis van programma’s voor sales- accounting- logistiek en communicatie? Iemand die ook nog een goede hostess is die telefoontjes kan beantwoorden, klanten kan ontvangen, trainingen kan voorbereiden en begeleiden en wellicht…

Freelance Virtueel Office Manager Gezocht voor Webshop

Geplaatst: 09-03-2022
Beste Freelancers, Wij zoeken een Virtuele Office manager voor onze websites in luxe tuinproducten.  Summer is coming! dus ook de vraag naar onze design schaduwdoeken en maatwerkproducten via onze  websites. Klanten hebben soms vragen voorafgaand aan een bestelling of willen een product retourneren, allemaal zaken waarbij jij ze optimaal kunt helpen. De opdracht is voor langere tijd en we…

Vitual Assistent / Office Manager Gezocht voor Start-up

Geplaatst: 15-12-2021
Beste freelancers, Ik ben sinds 1,5 jaar aan het bouwen aan mijn organisatieadvies- en trainingsbureau en zoek ondersteuning op wekelijkse basis. Het gaat om de volgende werkzaamheden: Agendabeheer Email onderhoud Maken van presentaties Meedenken in offertes en voorstellen voor klanten Content voor LinkedIn en Website Ik zou willen starten met een dagdeel per week en kijken hoe dit bevalt, om…

Creatief ZZP-er in Food Business zoekt Virtuele Assistent

Geplaatst: 01-11-2021
Beste freelancers, Als zzp-er zoek ik een virtuele assistent / officemanager die mij kan ondersteunen op verschillende vlakken met diverse opdrachten en opdrachtgevers. Het uiteindelijke doel is dat ik wil dat de boel blijft doorgaan ook als ik er een dag niet ben. Uiteindelijk zelf pro-actief zaken opvolgen en daarin samenwerken. De juiste freelancer: Sterk gevoel voor taal, Nederlands en Engels…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht